رئیس آموزش و پرورش محمودآباد:

سرنوشت دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول رقم می‌خورد

محمودآباد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد در همایش تجلیل از افتخارآفرینان دبیرستان سمیه گفت خودشناسی در مقطع ابتدایی است و به کمال رسیدن در متوسطه دوم و پلی میان آن دو قرار دارد و آن هم متوسطه اول است که سرنوشت دانش‌آموزان در متوسطه اول رقم می‌خورد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سرنوشت دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول رقم می‌خورد

محمدرضا اسدی در رابطه با دوران کرونا اظهار کرد: در دوران کرونا مدارس به صورت مجازی و بدون دسترسی حضوری به دانش آموزان دایر بود، بنابراین حضوری شدن مدارس اتفاق بسیار خوشایندی برای دانش آموزان و فرهنگیان است.

وی بیان کرد: امروز در این مراسم خانواده ها شاهد نتیجه زحمات خود بوده و دانش آموزان آماده برداشت دست رنجشان هستند.

اسدی یادآور تجدید ارتباط اجتماعی دانش آموزان و معلمان با یکدیگر شد و افزود: شرایط حضوری برای دانش آموزان مطلوب است چرا که شیطنت های دانش آموزی جوانه می‌زند و شور و علاقه از دل معلمان و محصلان می‌جوشد.

رئیس آموزش و پرورش محمود آباد اظهار کرد: خودشناسی در مقطع ابتدایی است و به کمال رسیدن در مقطع متوسطه دوم و پلی میان آن دو قرار دارد و آن هم مقطع متوسطه اول است که سرنوشت دانش آموزان در متوسطه اول رقم می‌خورد.

وی در ادامه با اشاره به عدم آموزش حضوری در دو سال اخیر بیان کرد: فضای آموزش حضوری را از شما محدود کردیم تا امروز بتوانیم شما را بدون دلهره از بیماری و ماسک مشاهده کنیم.

اسدی یکی از دستاوردهای فضای مجازی را دستیابی به آرمان های گذشته دانست که تحقق بخشیدن آن در فضای حضوری امکان پذیر نبود.

وی یادآور بحث علم بهتر است یا ثروت شد و گفت: در دوران کنونی انتخاب دانش آموز ثروت است، اما هیچگاه ثروت نمی‌تواند علم را بخرد. با علم به ثروت می‌رسید، اما با ثروت نمی‌توان تدبر و تحلیلی که در علم وجود دارد را خریداری کرد. در تاریخ نامی از هیچ ثروتمندی نیست، اما علما و دانشمندانی هستند که در تاریخ از آنان بسیار نام برده شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار