معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرقدس:

پایگاه‌های تابستانی مدارس فرصتی برای کسب مهارت‌های زندگی

شهر قدس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرقدس در جلسه هم‌اندیشی اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت پایگاه‌های تابستانی مدارس فرصتی برای کسب مهارت‌های زندگی است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه‌های تابستانی مدارس فرصتی برای کسب مهارت‌های زندگی

جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان شهرستان قدس، با حضور مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس، زهرا زراعت‌کار، کارشناس مسئول کارشناسی فرهنگی و هنری، حمید سارانی، کارشناس مسئول تربیت بدنی، محمود محمدی کارشناس اردویی و فوق برنامه، زهرا بابایی، مدیر کانون پرورش فرهنگی تربیتی قدس، معصومه انصاری مربی انجمن اسلامی دانش‌آموزی، رضا سلکی، مسئول بسیج دانش‌آموزی و کارشناسان قرآن، عترت و نماز تشکیل شد.

مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در این جلسه به اهمیت اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: پایگاه‌های تابستانی مدارس فرصتی برای کسب مهارت های زندگی است.

وی گفت: کوچه‌ها جای امنی برای گذران اوقات فراغت دانش‌آموزان نیست و ما باید بعنوان متولیان امر آموزش و پرورش شهرستان قدس زمینه حضور حداکثری دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی برای گذران اوقات فراغت را فراهم کنیم.

همچنین محمود محمدی، کارشناس اردویی و فوق برنامه در این رابطه گفت: ما می‌توانیم کلاس‌های تابستانی و فوق‌برنامه را به سه روش حضور مستقیم دانش آموزان و ترکیبی از حضوری و مجازی و در بعضی از رشته‌ها به صورت مجازی در شبکه شاد و استفاده از ظرفیت مجازی شبکه شاد استفاده کرده و آموزش حداکثری مهارت‌ها را داشته باشیم.

این کارشناس اردویی و فوق برنامه در ادامه گفت: از ظرفیت ها و مکان‌های موجود در اختیار آموزش و پرورش برای اوقات فراغت و تفریح و ورزش دانش‌آموزان با همکاری متقابل بین کانون و باشگاه‌های ورزشی استفاده خواهد شد.

محمدی در پایان گفت: مدارس پوسترهای تبلیغاتی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان را برای تبلیغ و جذب بیشتر دانش‌آموزان آماده کرده و در کانال‌های پرورشی مدارس و منطقه قرار داده‌ و در حال ثبت نام دانش‌آموزان برای پایگاهای تابستانی هستند.

خبرنگار: فرخ عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار