نشست‌های تعاملی معاون توسعه منابع و پشتیبانی با دفاتر زیر مجموعه سازمان پژوهش برگزار شد

تهران (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی نشست‌‌های تعاملی مشترکی را با سه دفتر زیر مجموعه این سازمان برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست‌های تعاملی معاون توسعه منابع و پشتیبانی با دفاتر زیر مجموعه سازمان پژوهش برگزار شد

محمدعلوی تبار در راستای توسعه تعاملات درون سازمانی و هم افزایی در فرآیند های اجرایی، نشست‌های تعاملی مشترکی را با دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری، دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی فنی وحرفه‌ای و کاردانش و دفتر انتشارات و فناوری آموزشی برگزار کرد.

این نشست‌ها به صورت تعاملی به منظور تبادل نظر با حضور کارشناسان و مدیران برگزار شد. در هریک از این نشست‌ها مدیران کل دفاتر؛ گزارش کوتاهی را از روند فعالیت‌های دفترشان ارائه کردند و سپس هریک از حاضران به طرح برخی پیشنهادات و مسائل مربوط به بهبود اثر بخشی اجرا و عملیاتی سازی فرآیند های کاری دفاتر پرداختند.

مدیر طرح و برنامه و مدیرکل امور اداری و پشتیبانی نیز در این جلسات حضور داشته و به فراخور مسائل مطرح شده و نظر معاونت توسعه منابع سازمان به آن ها پاسخ دادند.

حفظ شأن و کرامت انسانی همکاران؛ جذب، نگهداشت و تکریم نیروی انسانی؛ بکارگیری نیروهای توانمند برون سازمانی؛ تغییر حق الزحمه پرداختی به خدمات برون سپاری شده؛ رفع مشکلات جذب نیروهای توانمند و به گزینی منابع انسانی جدید برای سازمان؛ تکمیل کادر اجرایی دفاتر؛ توجه ویژه به مسائل معیشتی و رفاهی همکاران؛ تجهیز مجتمع‌های رفاهی سازمان جهت استفاده مطلوبتر همکاران؛ تشریح وضعیت ابلاغ بخشنامه جوانی جمعیت و اقدامات سازمان در این خصوص؛ تعیین وضعیت منابع انسانی سازمان؛ از جمله مواردی بود که توسط همکاران در این جلسات مطرح شد.

این نشست‌ها به صورت مستمر در پایان هر فصل برگزار می‌‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار