مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت:

بعد از خانواده، مهم‌ترین مسئول حفظ سلامت کودکان و نوجوانان، مدرسه است

پاکدشت (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ، بعد از خانواده، مهم‌ترین مسئول حفظ سلامت کودکان و نوجوانان را مدرسه برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بعد از خانواده، مهم‌ترین مسئول حفظ سلامت کودکان و نوجوانان، مدرسه است

سیداصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در جلسه توجیهی مراقبین سلامت، که به همت کارشناسی سلامت و تندرستی، در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد، گفت: بعد از خانواده، مدرسه مهم‌ترین بخش سلامت کودکان و نوجوانان را برعهده دارد که افزایش سطح سلامت جامعه و دانش آموزان را تضمین میکند.

وی ادامه داد: بعد از وقوع بیماری کرونا یکی از حوزه‌های بسیار فعال و دغدغه‌مند امورات بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان و همکاران، حوزه بهداشت بود.

در ادامه محمد اسدی، معاون پرورشی و تربیت و سلامت این اداره، در سخنانش، بخشی از دستورالعمل‌ها در ساماندهی نیرو در حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی و سلامت را معرفی کرد و ادامه داد: قطعاً حضور مربیان بهداشت، باعث دلگرمی دانش‌آموزان، والدین و کادر مدرسه است؛ چرا که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی برگزاری کلاس‌های درسی و امتحانات، نگرانی ناشی از ابتلا به کرونا را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

وی در ادامه گفت: مراقبین سلامت یکی از افراد اصلی کادر هر مدرسه‌ای به شمار می‌روند؛ زیرا اجرای اصول بهداشتی لازمه هر کاری است که زحمت انجام آن بر عهده شماست.

سپس، سعیده پیرحیاتی، کارشناس مسئول سلامت و تندرستی آموزش و پرورش پاکدشت، ضمن مشخص کردن ابلاغ همکاران به شرح وظایف مراقبین سلامت پرداخت.

در پایان نیز، از زرین‌تاج حسینی، یکی از مراقبین سلامت این شهرستان، به پاس زحمات وی در آستانه بازنشتگی و همچنین مراقبین سلامت برتر که حائز کسب رتبه استانی شدند، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار