مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تمامی قسمت‌های آموزش و پرورش برای اجرای فرآیند صحیح گزینش دانشجویان، بسیج شوند

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در فرآیند گزینش مدت زمان اجرای یک فرآیند کم است، اما ضروری است به بهترین نحو ممکن این فرآیند طی شود و در خصوص جذب نیروی انسانی، باید همه تلاش خود به کار گرفته شود و از همه ابزار و پشتیبانی‌ها استفاده شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تمامی قسمت‌های آموزش و پرورش برای اجرای فرآیند صحیح گزینش دانشجویان، بسیج شوند

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، صبح امروز در جلسه بررسی شیونامه مصاحبه گران متقاضیان دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: فردی برای انجام فرآیند مصاحبه باید انتخاب شود که از همه لحاظ شرایط ایده‌آل را داشته باشد.

وی افزود: مشکلاتی که وجود دارد، نافی این نکته که ما باید از افراد متخصص، قوی و باتجربه استفاده ‌کنیم نیست و مسؤولان این امر تلاش کنند که حتما این اتفاق رخ دهد.

ابراهیمی تصریح کرد: مدل حکومتی و تربیتی ما دینی است و دنیای غرب به دنبال این است که آن را نابود کند و یکی از مهمترین راه‌هایی که می‌تواند تاثیرگذاری داشته باشد، این است که افرادی را به سیستم تعلیم و تربیت تزریق کنند که شایسته آن نیستند و باید با گزینش صحیح جلوی این کار را بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه، گزینشگر یک قاضی است، گفت: وظیفه گزینشگر بعضا حتی از یک قاضی نیز سنگین‌تر است، چرا که قاضی درباره موضوعات مادی باید قضاوت کند، اما وی باید بین افراد، فردی که شایسته است را انتخاب کند و اگر این اتفاق رخ نداد، موضوع به طور مستقیم بر روی 30 نسل اثرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: معلمان در روستاها نقشی فراتر از معلمی ایفا می‌کنند و تمام افراد در آنجا برای حل مشکلات خود در زمینه‌های مختلف طلب کمک می‌کنند که نیاز است فردی با توانایی‌های مختلف وارد سیستم شود.

ابراهیمی ادامه داد: در فرآیند گزینش مدت زمان اجرای یک فرآیند کم است، اما ضروری است به بهترین نحو ممکن این فرآیند طی شود و در خصوص جذب نیروی انسانی، باید همه تلاش خود را به کار بگیریم و از همه ابزار و پشتیبانی‌ها استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: به عنوان آموزش و پرورش بر خود واجب می‌دانیم که به دانشگاه فرهنگیان کمک کنیم و تمام امکانات خود را در اختیار این دانشگاه قرار خواهیم داد تا فرآیند امتحانات نیم‌سال دوم تحصیلی این دانشگاه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

ابراهیمی گفت: با توجه به این که سیاست آموزش و پرورش، افزایش دوبرابری خواهند داشت که نیاز است اقدامات اساسی در این زمینه در استان اصفهان برای پذیرش تعداد زیادی دانشجومعلم فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار