فرماندار شهرستان اسلامشهر:

اعمال جرایم مربوط به حوزه محیط زیست از بازدارندگی لازم برخوردار نیست

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت به نظر می‌رسد اعمال جرایم مربوط به حوزه محیط زیست از بازدارندگی لازم برخوردار نیست و می‌بایست در این زمینه اقدام اساسی از سوی سازمان محیط زیست صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اعمال جرایم مربوط به حوزه محیط زیست از بازدارندگی لازم برخوردار نیست

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته گرامی‌داشت محیط زیست با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر در سخنانی با تبریک ولادت امام رضا(ع) و روز محیط‌بان اظهار کرد: با توجه به تاثیر مستقیم تهدیدات زیست محیطی بر سلامت مردم نحوه فعالیت اداره محیط زیست اسلامشهر در راستای ارتقاء شاخص‌های مرتبط با محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی بر ضرورت افزایش نظارت بر فعالیت واحدهای صنعتی تولیدی و صنعتی شهرستان اسلامشهر جهت رضایت الزامات محیط زیستی نیز تاکید کرد و گفت: با وجود آن که به نظر می‌رسد اعمال جرایم مربوط به حوزه محیط زیست از بازدارندگی لازم برخوردار نیست می‌بایست در این زمینه اقدام اساسی از سوی سازمان محیط زیست صورت گیرد و مقابله جدی با صنایع آلاینده نیز باید مورد توجه جدی اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهرباشد.

حبیبی با بیان اینکه یکی از معضلات مهم شهرستان اسلامشهر در حوزه محیط زیست بوی نامطبوعی است که در بخش‌های جنوبی و جنوبی غرب شهرستان مردم را آزار می‌دهد، ادامه داد:علیرغم اقدامات انجام شده در این زمینه از جمله ساخت تصفیه خانه توسط واحدهای صنعتی و کشتارگاهی واقع در این محدوده این معضل برطرف نشده و همچنان موجب نارضایتی مردم است.

سپس الهه بیگی رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان اسلامشهر نیز گزارشی از اقدامات این اداره را ارائه داد و کارکنان شاغل در این مجموعه مسائل و مشکلات خود را با فرماندار اسلامشهر در میان گذاشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار