فرماندار اسلامشهرخبر داد:

ثبت نام 60هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهربا اشاره به عزم راسخ دولت جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت در شهرستان اسلامشهر قریب به ۶۰ هزار نفر با ثبت‌نام در این طرح متقاضی دریافت مسکن هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 60هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اسلامشهر

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای مسکن شهرستان اسلامشهر در سخنانی با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار فروریختن ساختمان متروپل در آبادان و جان باختن جمعی از هموطنان در این حادثه اظهار کرد: پیشگیری از وقوع حوادث مشابه وظیفه تمام مسئولان حوزه ساخت و ساز است و قصور و کوتاهی از هیچ مسئول در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزم راسخ دولت جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: در شهرستان اسلامشهر قریب به ۶۰ هزار نفر با ثبت‌نام در این طرح متقاضی دریافت مسکن هستند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار درخواست توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان رسیدگی شده است، افزود: عدم بارگذاری مدارک هنگام ثبت نام روند پایش درخواست‌ها را با کندی مواجه ساخته و در صورت ضرورت سایر دستگاه‌ها و ادارات نیز اداره راه و شهرسازی شهرسازی را یاری خواهد کرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان همچنین بر ضرورت شناسایی افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، نیز تأکید کرد و گفت: تأمین مسکن برای محرومان و اشخاص اقشار آسیب‌پذیرجامعه در اولویت خواهد بود و از ظرفیت سایر مجموعه‌های فعال در تأمین مسکن محرومان از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان نیز کمک خواهیم گرفت.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار