دبیر کنگره نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی:

آیت الله شاهچراغی، عامل وحدت و اتحاد در استان سمنان

سمنان (پانا) - دبیر کنگره نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه عباراتی مانند مرد متواضع، مردم‌دار، مخلص، باصفا، خوش‌اخلاق و وحدت آفرین، کلیدواژه گفته‌های کسانی است که آیت الله شاهچراغی را می‌شناسند، گفت مسئولان این سالها او را عامل وحدت و اتحاد می‌دانند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله شاهچراغی، عامل وحدت و اتحاد در استان سمنان

حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فرد، در مراسم نکوداشت مقام آیت الله سید محمد شاهچراغی به میزبانی سالن هلال احمر سمنان، با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار امام جمعه فعلی را که برای امام جمعه سابق نکوداشت می‌گیرد اخلاقی دانست و افزود: جامعه سیاسی و اجتماعی، نیازمند این حرکات است.

وی، برگزاری نکوداشت را در زمان حیات این عالم را بسیار تأثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی‌های این همایش که با نمونه‌های مشابه در استان و خارج از استان سمنان تفاوت دارد این است که در زمان حیات آیت الله شاهچراغی برگزار می‌شود و بنابراین می‌تواند نقطه عطفی در زمینه برگزاری رویدادهای مشابه باشد. ابعاد شخصیتی این عالم در زمان حیات معرفی شد که علاقه‌مندان بهره‌مند شوند.

دبیر کنگره نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی، با بیان اینکه محور این همایش نیز قدردانی از مجاهدت‌ها و دهه‌ها خدمت گزاری بی منت آیت الله شاهچراغی به مردم استان سمنان و انقلاب است، بیان کرد: سخنرانی، رونمایی از کتاب، تالیفات، زندگی نامه و… از جمله بخش‌های این مراسم است.

در این آیین، علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان فعلی و گذشته به همراه جمع زیادی از مردم و خانواده های شهدا و چهره های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی کشور و استان سمنان حضور داشتند.

خبرنگار: فاطمه زهرا تجلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار