تشکیل اولین جلسه کارگروه نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس پارس آباد

اردبیل (پانا) - اولین جلسه کارگروه نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس شهرستان پارس آباد تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل اولین جلسه کارگروه نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس پارس آباد

به گزارش آموزش پرورش شهرستان پارس آباد، در این جلسه کیومرث هاشمی، مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: با توجه به ارسال بخشنامه از طرف وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی به عنوان ناظر این امر مشخص شده تا بر عملکرد تولیدی‌ها نظارت داشته باشد و لازم است در تهیه لباس‌ها به فرهنگ عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی اسلامی، همچنین حمایت از تولید داخل هم توجه شود.

وی به اهداف و ضرورت لباس فرم مدارس پرداخت وافزود: هدف اصلی لباس فرم در مدارس توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از ترویج مدگرایی کاذب است. لباس فرم همچنین باعث ایجاد سادگی و همرنگی بین دانش آموزان و در نتیجه عامل نظم دهی به مدرسه است.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد ادامه داد: با برنامه ریزی های دقیق سعی بر این داریم از میزان فشار مالی خانواده ها کاسته و خانواده ها بدون هیچ دغدغه ای پیگیر تهیه فرم مدارس فرزندانشان باشند و تمام سعی ما انتقال آرامش به خانواده ها و دانش آموزان است. بنابراین در این خصوص سختگیری های لازم را جهت انجام کار درست و دقیق تولیدی ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

عادل قادری، معاون پرورشی و تربیت بدنی هم ضمن تشریح دستورالعمل ساماندهی لباس فرم دانش آموزی گفت: با توجه به الزامی نبودن لباس فرم در دو سال اخیر و با عنایت به از سرگیری مجدد بحث لباس فرم مدارس امسال باید کار بیشتر و با کیفیت مطلوب‌تری در راستای سازماندهی لباس فرم صورت گیرد که نیاز به همدلی و همکاری همه واحد های دخیل است.

تشکیل شورای مدرسه با عنوان کمیته ساماندهی و نظارت بر لباس فرم دانش آموزی و عقد قرارداد مدارس با تولیدی های مجوزدار، توجه به دانش آموزان بی بضاعت هر مدرسه در تهیه رایگان لباس فرم، اختیاری بودن تهیه لباس فرم دانش آموزان از سوی اولیا، کیفیت و ارزانی قیمت تهیه لباس و غیره از جمله مصوبات این جلسه بودند که به امضای اعضای جلسه رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار