برگزاری مراسم تقدیر و تکریم از خانواده‌های کوشا در جشنواره رنگین‌کمان ناحیه یک اهواز

اهواز (پانا) - کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان ناحیه یک اهواز از برگزاری مراسم تقدیر و تکریم از خانواده‌های کوشا و منتخب جشنواره رنگین‌کمان به مناسبت روز تحکیم خانواده خبر داد .

کد مطلب: ۱۲۸۵۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تقدیر و تکریم از خانواده‌های کوشا در جشنواره رنگین‌کمان ناحیه یک اهواز

فریبرز رهبر، کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان ناحیه یک اهواز گفت: از خانواده‌های کوشا و منتخب که در جشنواره رنگین کمان به مناسبت روز تحکیم خانواده برگزار شد در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ،اعضای شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان،،مدیران و مربیان منتخب این ناحیه تقدیر شد.

​​​​​صادق نیسی گمراوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در ادامه این مراسم ضمن تبریک به خانواده های کوشا در جشنواره رنگین کمان، هدف از برگزاری این طرح را انعکاس پایداری و تحکیم روابط خانواده و ایجاد شور و نشاط و همبستگی در روز تحکیم بنیان خانواده برای خانواده های دانش آموزان تمام مدارس ناحیه یک اهواز عنوان کرد و افزود: امید است که با برنامه ریزی کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان و همت شورای مرکزی انجمن شاهد پیشرفت و تحول مثبت در خانواده های مدارس این ناحیه باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از ١٠ خانواده های کوشا و منتخب که در جشنواره رنگین کمان شرکت کردند با اهداء لوح و جایزه تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار