ضرغامی در گفت‌وگو با پانا:

برنامه‌هایی برای استفاده از ظرفیت مدارس و امکانات اقامتی آموزش و پرورش طراحی شده است

در نوروز ۱۴۰۱ اگر وزارت آموزش و پرورش به کمک گردشگری نمی‌آمد، با بحران مواجه می‌شدیم/ برنامه‌های گردشگری در حوزه دانش‌آموزی را اعلام می‌کنیم

تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از طراحی برنامه‌هایی برای استفاده از ظرفیت مدارس و امکانات اقامتی آموزش و پرورش برای توسعه گردشگری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌هایی برای استفاده از ظرفیت مدارس و امکانات اقامتی آموزش و پرورش طراحی شده است

عزت‌الله ضرغامی، وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در گفت‌و‌گو با پانا درباره تعامل با وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: «خوشبختانه وزیر آموزش و پرورش از علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری است؛ ما با ایشان جلسه داشتیم و در مورد گردشگری دانش‌آموزی گفت‌و‌گو کردیم.»

وی افزود: «همکاران ما در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برنامه‌هایی را برای استفاده از ظرفیت مدارس و امکانات اقامتی که در اختیار آموزش و پرورش است، طراحی کرده‌اند.»

ضرغامی تأکید کرد: «وزارت آموزش و پرورش در شرایطی که ما با سونامی سفر مواجه می‌شویم، امکانات خود را در اختیار ما قرار می‌دهد. در نوروز ۱۴۰۱ اگر وزارت آموزش و پرورش به کمک گردشگری نمی‌آمد، ما با بحران مواجه می‌شدیم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «مشخصاً وزارت آموزش و پرورش امروز علاقه‌مند به تعامل با وزارت میراث فرهنگی است و در حال همکاری هستیم. ان‌شاالله برنامه‌های گردشگری در حوزه دانش‌آموزی را اعلام می‌کنیم و همکاری‌مان را برای تقویت گردشگری افزایش می‌دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار