همیشه پای یک زن در میان است ؛ همسر انصاری‌فرد مشکلی نداشته باشد پرسپولیسی می‌شود

تهران (پانا) - با اعلام کریم انصاری فرد یکی از 6 بازیکنی است که در لیست فروش باشگاه آ. اک یونان قرار دارد و باید این تیم را ترک کند، حال منابع خبری می‌گویند اگر همسر انصاری‌فرد با آمدن او به ایران مشکلی نداشته باشد او پرسپولیسی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
همیشه پای یک زن در میان است ؛ همسر انصاری‌فرد مشکلی نداشته باشد پرسپولیسی می‌شود

روز گذشته اعلام شد کریم انصاری فرد یکی از 6 بازیکنی است که در لیست فروش باشگاه آ. اک یونان قرار دارد و باید این تیم را ترک کند.

پس از آن اعلام شد که پرسپولیسی‌ها به دنبال خرید این بازیکن هستند و درویش در ادامه خریدهایش این بار به دنبال کاپیتان تیم ملی خواهد بود تا بتواند کریم انصاری فرد را به ایران و پرسپولیس بازگرداند.

اما با خبر شدیم تنها مانع حضور کریم انصاری‌فرد به ایران و پرسپولیس به احتمال فراوان مخالفت همسر یونانی‌اش برای بازگشت به ایران باشد.

یادآور می‌شود، در سالهای گذشته بارها صحبت از حضور رضا قوچان‌نژاد به ایران و پرسپولیس می‌شد اما قوچان‌نژاد هیچ‌گاه برای حضور در پرسپولیس به ایران نیامد که دلیل نیامدن این بازیکن را مخالفت همسر این بازیکن می‌دانستند حال که گمانه‌زنی آمدن انصاری فرد به ایران و پرسپولیس است بار دیگر نقش همسر بازیکنان فوتبال و این بار انصاری فرد را باید در این انتقال دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار