حجت‌الاسلام قرائتی:

مهارت‌آموزی در اولویت آموزش‌های سوادآموزان قرار گیرد

چندین هزار لیسانسه از نهضت سوادآموزی باسواد شدند/ آموزش و پرورش ورودی بی‌سوادی را ببندد

تهران (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در سازمان نهضت سوادآموزی گفت سواد‌آموزی کار مقدسی است چراکه چندین هزار لیسانسه از نهضت باسواد شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌آموزی در اولویت آموزش‌های سوادآموزان قرار گیرد

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در گردهمایی معاونان سوادآموزی آموزش و پرورش استان‌های کشور که صبح امروز در ساختمان شماره 2 نهضت سوادآموزی برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی هر کاری می‌کند باید معتقد باشد و پای کارهایش بایستد.

وی با طرح این سوال که نقش سواد چیست؟ گفت: در اسلام فارغ‌التحصیل نداریم و هیچکس از علم فارغ نمی‌شود اما باید بدانیم که سواد باید مفید باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه آمار طلاق به دلیل بلد نبودن مهارت زندگی از سوی جوانان افزایش می‌یابد افزود: علم باید جهت‌دار باشد و در آن کمال وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان نهضت سوادآموزی گفت: سواد آموزی کار مقدسی است چراکه چندین هزار لیسانسه داریم که از نهضت باسواد شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی خطاب به مسؤولان نهضت سوادآموزی در استان‌ها گفت: تصمیم بگیرید هفته‌ای یک کتاب مطالعه کنید و کتاب‌ها مفید باشد.

وی خطاب به مدیران نهضت سوادآموزی اظهار کرد: به نهضت سوادآموزی ظلم و بی‌مهری می‌شود و شما که از مدیران جدید هستید باید این امر را جبران کنید.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش خیلی کار شده است آموزش و پرورش باید ورودی بی‌سوادی را ببندد و باید مهارت آموزی را یاد به سوادآموزان آموزش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار