سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد:

تعامل سازنده بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی، باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

ملارد(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ملارد در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این ناحیه گفت تعامل سازنده بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تعامل سازنده بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی، باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

سعید تیموری‌راد، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در نشست فرمانده ناحیه انتظامی این شهرستان با سرپرست آموزش و پرورش بر همکاری بیش از پیش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

در این دیدار، تیموری راد ضمن تقدیر از تعامل سازنده نیروی انتظامی شهرستان ملارد با آموزش و پرورش، گفت: تعامل و همکاری میان پلیس و آموزش و پرورش در زمینه آموزشی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان و خانواده‌ها باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملارد افزود: علاوه بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تبادل اطلاعات، پژوهش‌های مشترک آموزشی و تربیتی جهت نهادینه‌سازی انضباط اجتماعی و قانون‌مداری از اهداف مشترک آموزش و پرورش و پلیس است.

همچنین سرهنگ منصور خدایی نیز ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان است تا با نظم و انضباط اجتماعی آشنا شوند.

فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: آموزش و پرورش، وظیفه تربیت شهروندان سالم را بر عهده دارد و حفظ و برقراری امنیت از وظایف نیروی انتظامی است لذا تعامل پلیس و آموزش و پرورش منجر به ارتقاء امنیت عمومی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار