معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش اصفهان عنوان کرد:

پژوهش‌ها باید منجر به رفع مشکلات و موانع فعلی آموزش و پرورش شود

اصفهان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت پژوهش‌ها باید به بهبود رفتار حرفه‌ای، ارتقای کیفیت و رفع مشکلات و موانع فعلی آموزش و پرورش منجر و بر اساس سند بالادستی انجام شوند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌ها باید منجر به رفع مشکلات و موانع فعلی آموزش و پرورش شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معرفه رئیس گروه تحقیق و پژوهش این اداره‌کل، اظهار کرد: گاهی حوزه پژوهش مظلوم واقع می‌شود و نکته حائز اهمیت این است که پژوهش نباید محدود به کارهای کتابخانه‌ای شود.

وی افزود: پژوهش‌ها باید به بهبود رفتار حرفه‌ای، ارتقاء کیفیت و رفع مشکلات و موانع فعلی آموزش و پرورش منجر و بر اساس سندبالادستی انجام شود.

مدینه گفت: در اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز بحث تحول در آموزش و پرورش با رویکرد سند تحول در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد و ما محدودیتی برای انجام این امور نداریم و امید داریم که این مسیر پرشتاب دنبال شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهانی‌ها همواره در بزنگا‌ه‌های حساس انقلاب پیشگام بوده‌اند و ما انتظار داریم در حوزه پژوهش در آموزش و پرورش نیز این پیشتازی در اصفهان رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع تعامل با دانشگاه‌های استان اصفهان در حوزه پژوهش جدی دنبال شود، گفت: تا بتوانیم یک درصد سهم اعتبارات پژوهش را جذب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار