راهپیمایی یوم‌الله 15 خرداد در قم برگزار شد

قم(پانا)- راهپیمایی گرامیداشت یوم‌الله 15 خرداد 1342، امروز با حضور پرشور مردم ولایتمدار قم، از محل میدان روح‌الله تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی یوم‌الله 15 خرداد در قم برگزار شد

راهپیمایی گرامیداشت یوم الله 15 خرداد 1342 و شهدای والامقام قیام این روز، امروز با حضور پرشور مردم قم بخصوص جوانان و نوجوانان از محل میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در آیین راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، سید حسین حسینی معاون اجرایی سپاه استان قم، حجت الاسلام سیدرضا عظیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم، مدیران کل آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه ها حضور داشتند.

راهپیمایان از حدود ساعت 10 صبح امروز با تجمع در محل بیت تاریخی امام خمینی(ره) در میدان روح الله و با اجرای سرودهای سلام فرمانده و رفیق شهیدم، یاد و خاطره آن پیر مراد خویش را گرامی داشتند.

هرچند دمای هوای نیمه خرداد رفته رفته بیشتر می شد، اما آن چیزی که گرما پیش آن ناچیز بود، گرمای عشق مردم به آرمان های بنیانگذاری جمهوری اسلامی بود که در شعارهای توفنده و آتشین آنان، طنین انداز می گشت. شعارهای انقلابی که برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام(ره) و نیز محکومیت فیلم ننگین عنکبوت مقدس در توهین به ساحت مقدس ثامن الائمه(ع) بود.

راهپیمایان با مشت های گره کرده و شعارهایی با مفهوم امام خمینی(ره) روح جمهوری اسلامی است و مرگ بر آمریکا و اسرائیل، با آرمان های امامین انقلاب تجدید میثاق کردند و بر مبارزه با ظلم و استکبار و تبعیت از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهروی راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم تاکید کردند.

راهپیمایی از مسیر میدان روح الله تا خیابان آیت الله مرعشی نجفی(ره) و سپس حضور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س)، اجرای سرودی در وصف امام رضا(ع)، قرائت قطعنامه و سخنرانی آیت الله محسن اراکی ادامه یافت.

حضور خانوادگی راهپیمایان و نیز گروه خادمیاران رضوی همراه با پرچم متبرک آستان مقدس امام رضا(ع) در پیشاپیش صفوف راهپیمایی، از جلوه های عاشقانه حماسه پاسداشت یوم الله 15 خرداد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار