مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران:

رهنمودهای امام خمینی(ره)، فرداها را نشانه گرفته است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در پیامی به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره)، رهنمودهای امام خمینی(ره) را راهگشای امروز و بلکه فرداها دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۴۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رهنمودهای امام خمینی(ره)، فرداها را نشانه گرفته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن پیام مسعود بهرامی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در این چند روز منتهی به سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، دیوارنگاره‌ها، نوشته‌های روی پل‌های عابر پیاده و تقریباً همه سطح شهر پر شده است از تصاویر امام و جملات صریح ایشان خطاب به مسئولان.

تدبیر بسیار جالب و تحسین برانگیز سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، بازخوانی بی نظیر و ضروری سخنان امام خمینی (ره)؛ گویی ایشان همین امروز و خطاب به مسئولان حال حاضر نظام سخن می‌گویند.

آری! تکرار تاریخ سنت الهی است، «طوری زندگی کنیم که نگویند طاغوتی هستیم...»، «خودخواهی منشأ همه مفاسد است...»، «توقع اجر دنیوی نداشته باشید، از خدا اجر بخواهید...»، «کوخ‌ها منشأ برکاتند نه کاخ‌ها» و ... .

انگار نه انگار این جملات سال‌ها قبل به زبان آمده‌اند. سخنان امام به معنای واقعی کلمه و نقطه زن، امروز و بلکه فرداها را نشانه گرفته است.

در طول این چهل و اندی سال چه بسیار مسئولانی که آمدند و در تراز این بیانات کار کردند و به تعبیر امام مزد از خدای خود گرفتند و چه بسیار مسئولانی که سمت را نه وسیله‌ای برای خدمت به خلق بلکه ابزاری برای دنیای خود فرض کردند و مسیری را رفتند که هم خود به قهقرای تاریخ پیوستند و مردمی که با امید به ایشان در انتظار آینده بهتر بودند را دچار سختی و مشقت کردند و اگر نبود مقاومت همین مردم، سرنوشت مان ناکجا آباد را نشان می‌داد.

راه روشن است و مسیر مشخص و انتخاب با مخاطبی که این بیانات را می‌شنود. یک راه از خدمت به مردم می‌گذرد و به اجر الهی منتهی می‌شود و یک راه چند صباحی در لذت و باد غرور مسئولیت خوابیدن و آینده‌ای نزدیک تر از نزدیک که موسم پاسخگویی به خلق و خالق است.

لطف خدا، محبت ائمه اطهار(ع)، دعای خیر مردم و اراده آهنین مسئولان است که هرگاه با هم تلفیق شود، آینده‌ای درخشان را رقم خواهد زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار