نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مشکلات و دغدغه‌های دانش‌آموزان را احصاء کنند

ارومیه (پانا) - معاون سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌غربی گفت نمایندگان مجلس دانش‌آموزی باید در جریان مشکلات و دغدغه‌های دانش‌آموزان باشند و موضوعات مربوطه را احصاء کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مشکلات و دغدغه‌های دانش‌آموزان را احصاء کنند

داریوش پرنیان در نشست توجیهی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان آذربایجان غربی به وظیفه نمایندگان اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی پس از طی مراحل و انتخابات متعدد و طولانی به این عنوان می رسند،، بنابراین باید این دانش آموزان در جریان مشکلات این حوزه باشند و دغدغه های قشر بزرگ دانش آموزی را احصاء کنند.

وی گفت: دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی ضمن ارتباط نزدیک با گروه های مختلف دانش آموزان ،جلسات مختلف با نمایندگان تشکل های دانش آموزی، انجمن های اولیا و مربیان مدارس، مسئولین منطقه ای، استانی و کشوری و همچنین تعامل لازم با همه نمایندگان مجلس دانش آموزی را داشته باشند.

پرنیان به لزوم ارتباط دو سویه نمایندگان مجلس دانش آموزی با مسئولین اشاره کرد و افزود: مجلس دانش آموزی بستری برای ارتباط دو سویه و بی واسطه بین دانش آموزان و مسئولین رده بالای نظام تعلیم و تربیت و حتی مسئولین رده بالای نظام است، یک برنامه ریزی بسیار دقیق برای انتخاب و تربیت این دانش آموزان صورت گرفته و پتانسیل اجرای این مهم در جای جای این استان و همه نمایندگان مجلس دانش آموزی وجود دارد.

معاون سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در خصوص کیفیت و کمیت نمایندگان یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی گفت: در این دوره از مجلس دانش آموزی تعداد 1204 نماینده در مجلس شهرستان ها و مناطق حضور دارند، 25 پسر و 25 دختر و دو نفر از دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی از هر منطقه و شهرستان تشکیل دهنده این مجلس هستند. تعداد نمایندگان مجلس استانی نیز 54 نفر است که از بین آنها 3 نفر دانش آموز دختر، 3 نفر دانش آموز پسر و یک نفر دانش آموز از اقلیت های دینی به عنوان نماینده مجلس دانش آموزی استان در مجلس کشوری حضور دارند.

خبرنگار: سینا میرزامحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار