امتداد جهاد مسئولین در روستاها

اصفهان (پانا) - قرارگاه جهادی شهید شمس‌الدین حسینی با حضور مسئولین ادارات شهرستان نایین در روستاهای دهستان لای سیاه، با هدف خدمت به مردم روستاها فعالیت خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امتداد جهاد مسئولین در روستاها

الهام آزاد، نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک گفت: برای اولین بار قرارگاه جهادی شهید شمس الدین حسینی با هدف خدمت به مردم روستاها راه اندازی شده و در ابتدا ۲۳ روستای دهستان لایه سیاه در این مرحله از قرارگاه جهادی مورد بازدید و بررسی مسئولین ادارات قرار می‌گیرد.

آزاد با تشریح روند اجرایی این قرارگاه جهادی گفت: تیم های مختلف با حضور مسئولین ادارات شهرستان نایین برای رفع دغدغه و مطالبات و مشکلاتی که مردم قبلا مطرح کرده بودند و همچنین کاهش روند اداری و تسریع در پاسخگویی و خدمات رسانی به این روستا ها اعزام شدند.

عضو کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی در پایان افزود : قطعاً این کار منشا خیر و برکت خواهد بود و انشاءالله بتوانیم همه با همت و کمک همدیگر بارقه امید را در دل مردم عزیز روشن کنیم و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که در آن مسئولین خدمتگزار مردم هستند، حرکت کنیم.

بخشداری، گاز، برق، آب، راهداری، بنیاد شهید، بهداشت و درمان، دامپزشکی، بنیاد مسکن، جهادکشاورزی، تعاونی و دهیاری، بسیج سازندگی، فنی حرفه ای، بهزیستی و حوزه علمیه، از زمینه فعالیت های این قرارگاه در روستاهای دهستان لای سیاه است.

خبرنگار: مریم دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار