آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد در کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد کرمانشاه از دهم خرداد ماه سال جاری به صورت امتیازبندی شروع می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام مدارس  شاهد در کرمانشاه

نادر کاظم‌پور، رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: دانش‌آموزان متقاضی ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم باید از طریق سامانه پادا برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان شاهد، دانش‌آموزان غیرشاهد نیز در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند.

کاظم پور بیان کرد: زمان ثبت‌نام مدارس شاهد در استان برای پایه اول ابتدایی از ۱۰ خرداد ماه تا ۲۰ خرداد، برای پایه هفتم متوسطه اول از ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیر ماه، برای پایه دهم متوسطه دوم از اول تیر تا ۲۰ تیر ماه و برای پایه‌های میانی از اول مرداد تا ۱۰ مرداد‌‌ماه در سایت ثبت نام مدارس شاهد به آدرس pada.medu .ir انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: آمار دانش‌آموزان مدارس شاهد استان در سال گذشته تحصیلی ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز بوده است که در ۳۹ مدرسه شاهد استان کرمانشاه به تحصیل اشتغال دارند و تعداد ۶۴۰ نفر از دانش‌آموزان در طرح پراکنده شاهد هستند که رسیدگی به وضعیت تحصیلی آنان صورت می‌گیرد.

کاظم‌پور یادآور شد: خانواده‌ها در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد استان در زمان‌بندی تعیین شده، توجه لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار