مرکز نیکو‌کاری دانش‌آموزی در رودخانه راه‌اندازی می‌شود

هرمزگان(پانا) - نشست مشترک اداره آموزش و پرورش منطقه رودخانه و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان به منظور راه‌اندازی مرکز نیکوکاری دانش‌آموزی و فرهنگیان جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مرکز نیکو‌کاری دانش‌آموزی در رودخانه راه‌اندازی می‌شود

رسول اکبری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رودخانه در این نشست در خصوص اهداف این مرکز نیکوکاری گفت: شناسایی دانش آموزان نیازمند و ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به این دانش آموزان و همچنین توانمندسازی خانواده آنها از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

وی افزود: به منظور جذب کمک های خیرین و نیکو کاران و همچنین مشارکت فعالانه اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان جهت کمک به این مرکز نیکوکاری ضروری به نظر می رسد تا مشابه چنین جلساتی با حضور خیرین و مدیران مدارس نیز برگزار شود.

اکبری در پایان اظهار کرد: تعدادی دانش آموز نیازمند داریم که متاسفانه تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و باید این افراد شناسایی و به آنها خدمت رسانی شود.

گفتتی است در این نشست پرویز هاشمی پور و پالیک از کارشناسان ثبت مراکز نیکو کاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان، معاون پرورشی، معاون پشتیبانی و تعدادی از اعضای هیات امنای مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش رودخانه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار