ایجاد ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط واحد‌های صنعتی و تولیدی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل اعلام کرد یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی توسط واحد‌های صنعتی و تولیدی این استان در طول امسال ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط واحد‌های صنعتی و تولیدی استان اردبیل

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل با اعلام این خبر افزود: بهره‌برداری از ۴۰ طرح نیمه‌تمام صنعتی در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته تا امسال شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری در سالی که مزین به نام دانش‌بنیان و تولید و اشتغال‌زایی است که بخش‌های مختلف در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آماده بهره‌برداری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: میزان اشتغال واحد‌های صنعتی و تولیدی در استان به یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده که درصدد هستیم با همکاری سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تعهد اشتغال را به شکل کامل رقم بزنیم.

صادقی ادامه داد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ایجاد منابع برای ایجاد واحد‌های تولیدی در دستور کار است تا با همکاری بانک‌های عامل بتوانیم توسعه سرمایه‌گذاری در استان باشیم.

وی اظهار کرد: فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان گسترده شده تا مجوز‌های لازم صادر شود و زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: حمایت از واحد‌های راکد و نیمه‌راکد از رویکرد‌های مهم وزارت صمت است که درصدد هستیم یا شناسایی ۷۰ واحد تولیدی و راکد و نیمه‌راکد آن‌ها را به چرخه تولید بازگردانیم و شاهد فعالیت مجدد واحد‌های اشتغال‌زا باشیم.

صادقی گفت: توجه به صادرات‌محوری و تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار