نابغه قرآنی نیشابوری: حفظ قرآن کریم باعث پیشرفت‌ در زندگی من شده است

نیشابور(پانا) - حافظ کل قرآن کریم در نیشابور عنوان کرد حفظ قرآن کریم، باعث پیشرفت و کسب موفقیت‌های روز افزون در زندگی وی شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نابغه قرآنی نیشابوری: حفظ قرآن کریم باعث پیشرفت‌ در زندگی من شده است

فرناز عباسی، نونهال قرآنی است که علی رغم سن کمی که دارد، توانسته در سن ۶ سالگی حفظ قرآن را شروع و پس از ١٨ ماه، در فروردین سال ٩٨ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حافظ کل قرآن کریم شده و مدرک لیسانس علوم قرآنی خود را دریافت کند.

وی چگونگیِ قدم در مسیر نورانی قرآن کریم را اینگونه بیان کرد: زمانی که وارد رشته حفظ قرآن کریم شدم، حافظان زیادی را دیده و آن ها را الگوی خود قرار دادم که با عنایت خداوند، راهنمایی های اساتید و تشویق های زیادی که از سوی خانواده ام صورت می‌گرفت؛ روز به روز انگیزه ام برای حفظ بیش‌تر است.

عباسی ابراز کرد: این سخن از فرمایشات مقام معظم رهبری، در ذهن من نقش بسته و سرلوحه زندگی ام قرار داده ام. «اندیشیدن در قرآن کریم، کلید نجات انسان و تقرب به خداوند است.»

این نابغه قرآنی یادآور شد: من به شیوه های مختلفی، دوستانم را به حفظ قرآن کریم تشویق کردم که این ترویج و حفظ قرآن، نه تنها در درس هایم تاثیر منفی نگذاشته بلکه باعث پیشرفت من در این زمینه شده، چرا که از نظر من، مرور محفوظات باعث تقویت حافظه و فعال شدن مغز می‌شود.

در پایان فرناز عباسی توصیه کرد: نیازی نیست ٣٠ جزء قرآن کریم را حفظ باشید، هر چقدر می توانید قرآن بخوانید و مهم‌تر اینکه به آن عمل کنید.

عباسی، در مسابقات کشوری جامعة القرآن در رده زیر ١۶ سال، مسابقات کشوری امام علی علیه السلام، مسابقات قرآن، عترت و نماز و اداره اوقاف شهرستان نیشابور همچنین محاسبات سریع ذهنی و ریاضیات خیام، حائز رتبه شده و این موفقیت ها را در کارنامه خود دارد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار