وزارت صمت

مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت مواد شوینده تصویب نشده است

تهران (پانا) - وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تغییر قیمت شوینده‌ها منوط به مجوز ستاد تنظیم بازار است، اعلام‌کرد تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت مواد شوینده تصویب نشده است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت مواد شوینده تصویب نشده است

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، هرگونه افزایش قیمت مواد شوینده بدون تأیید و مجوز سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و مصوبه ستاد تنظیم بازار، غیرقانونی است.

بر این اساس هر واحد تولیدی که معتقد است به علت افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش هزینه داشته است و سود کافی برای ادامه تولید ندارد، از طریق مجرای قانونی ذی‌ربط مستندات لازم از جمله صورت‌های مالی، عوامل هزینه‌ای و افزایش قیمت مواد اولیه موردنیاز، ارائه کند تا موردبررسی و ارزیابی قرار گیرد.

برپایه این گزارش، اگر تشخیص داده شود این افزایش قیمت معقول است در ستاد تنظیم بازار مصوب و اجرایی خواهد شد؛ اما هیچ افزایش قیمتی بدون تأیید سازمان حمایت و مصوبه ستاد تنظیم بازار، قابل‌اجرا نیست و به‌طور حتم با آن برخورد می‌شود.

اخبار منتشر شده در خصوص موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد شوینده نادرست بوده و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و افزایش قیمت‌ها تخلف صنفی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار