معاون وزیر:

توانمندسازی معلمان مدارس غیر دولتی در دستور کار است

ارومیه(پانا)- معاون وزیر و رییس مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: بحث توانمند سازی نیروی انسانی در مدارس غیر دولتی در قالب انعقاد تفاهم نامه ای با دانشگاه فرهنگیان انجام می شود تا معلمان این مدارس توانمندتر شوند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی معلمان مدارس غیر دولتی  در دستور کار است

احمد محمود زاده در گردهمایی و انتخابات شورای هماهنگی موسسان مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی کشور در ارومیه افزود: تربیت دانش آموزانی که در تراز انقلاب اسلامی هستند با اجرایی کردن سند تحول بنیادین در مدارس کشور محقق می شود و مدارس غیر دولتی از این قاعده مستثنی نیستند.

وی اضافه کرد: تقویت علمی و کیفی این مدارس هم برای تنوع بخشی به محتوای فضای آموزشی و پرورشی و هم جهت پیشبرد اهداف سند تحول یک موضوع مهم و اولویت دار است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش زبان در تقویت اراتباط با سایر کشور ها هم گفت: در آموزشگاه های کشور تنوع زبان زیاد است و سعی داریم در مدارس نیز این تنوع را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای رفع انحصار از زبان انگلیسی برنامه هایی در دست اجرا و اقدام داریم که بتوانیم برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ این انحصار را از میان برداریم.

محمود زاده با اشاره به اینکه شاخص هایی برای تعیین شهریه در مدارس غیر دولتی تعریف می شود افزود: هم در مراکز و هم در مدارس میزان شهریه به کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی پیوند خواهد خورد.

معاون وزیر ادامه داد: اگر مدارس و مراکز کیفیت لازم را نداشته باشند اجازه افزایش شهریه به آنان داده نخواه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار