هسته گزینش گلوگاه ورود نیروی انسانی برای تضمین سلامت اداری است

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد‌ عنوان کرد هسته گزینش گلوگاه ورود نیروی انسانی به هر سازمانی برای تضمین سلامت اداری است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هسته گزینش گلوگاه ورود نیروی انسانی برای تضمین سلامت اداری است

ایمان سبحان نژاد در بازدید از ساختمان اداری هسته گزینش اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اهمیت و جایگاه والای هسته گزینش در نظام تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و ورود نیروی انسانی مومن، متعهد و انقلابی به این نهاد مقدس به عنوان یک اصل کلیدی در ایفای نقش شایسته این نهاد است.

وی با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی کارکنان هسته گزینش استان با وجود حجم بالای پرونده ها به آن شایسته تقدیر است افزود: التزام به آرمان‌های والای نظام و انقلاب اسلامی در گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.

سبحان نژاد نقش هسته گزینش در سلامت اداری هر دستگاه و سازمانی را مهم و غیرقابل انکار خواند و بیان کرد : هسته گزینش در فرآیند گزینش معلم و تامین نیروی انسانی مورد نیاز باید حساسیت بیشتری از خودش نشان دهد.

وی گفت: مشکلات هسته گزینش در جلسات اداری اداره کل مطرح و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام خواهد شد.
رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان هم با بیان اینکه گزینش برترین ها برای کار در آموزش و پرورش، یک تکلیف است افزود: اگر بپذیریم نجات کشور به دست آموزش وپرورش امکان پذیر بوده و نجات آموزش وپرورش به دست معلمان و کارکنان متخصص و متعهد بستگی دارد، مسوولیت سنگین گزینشگران برای انتخاب نیروی انسانی آموزش وپرورش بر همگان واضح و روشن می شود.

فضلی به ضرورت نظارت در امور تعلیم و تربیت پرداخت و افزود: امروز گزینش به مراتب بهتر می تواند در اصلاح امور و ارتقای کیفی محیط های آموزشی وپرورشی و کارکرد معلمان و فرهنگیان نقش آفرین باشد.

وی با برشمردن برخی مشکلات پیش روی هسته گزینش بویژه در زمینه فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز از مسئولان خواست تا نسبت به رفع آنها هسته گزینش را کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار