کارشناس تربیت‌بدنی بهارستان دو:

مسابقات ورزشی موجب تقویت روحیه کارگروهی و مشارکت‌پذیری میان فرهنگیان می‌شود

بهارستان دو (پانا) - کارشناس تربیت‌بدنی بهارستان‌دو برگزاری مسابقات ورزشی میان فرهنگیان را موجب تقویت روحیه کار گروهی و مشارکت‌پذیری آنان دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی موجب تقویت روحیه کارگروهی و مشارکت‌پذیری میان فرهنگیان می‌شود

مسابقه ورزشی ویژه بانوان فرهنگی شاغل در ناحیه دو بهارستان با هدف ارتقای سطح جسمی و روانی کارکنان در سالن پوریای ولی برگزار شد.

داود همایون، کارشناس تربیت بدنی بهارستان دو بیان کرد: مسابقه ورزشی در دو رشته والیبال و تنیس روی میز با حضور همکاران شرکت‌کننده که با استقبال زیادی همراه بود، برگزار شد و بانوان فرهنگی شاغل در سالن پوریای ولی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در رشته والیبال شاهد حضور 8 تیم در سطح مدارس بودیم که از این 8 تیم شرکت‌کننده مقام اول را تیم آموزشگاه شهید مهدوی و خاتم، مقام دوم را تیم آموزشگاه فتح و یاس‌نبی و تیم آموزشگاه مهرآیین مقام سوم را کسب کردند.

کارشناس تربیت بدنی بهارستان‌دو افزود: در رشته تینس روی میز، گلشن مشکینی از هنرستان فرزانگان، فائزه بیگدلی، مدیر سالن پوریای ولی و لیلا محسنی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

همایون در انتها خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات در بین همکاران فرهنگی ایجاد روحیه نشاط و رقابت سالم بود که موجب تقویت روحیه کارگروهی و مشارکت‌پذیری در آنان خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار