شناسایی افکار منفی برای دوستداران کتاب

تهران (پانا) - برنامه رادیویی عشق کتاب که در قالب آیتم‌های متنوع روزهای یکشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت روی آنتن می‌رود، روز یکشنبه اول خرداد ماه کتاب کار افکار منفی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی افکار منفی برای دوستداران کتاب

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی در این باره توضیح داد: این برنامه کاری از گروه سلامت روان رادیو سلامت روی آنتن می‌رود و روز یکشنبه اول خرداد ماه کتابی با عنوان کار افکار منفی (مهارت های شناختی، رفتاری برای چیرگی بر نگرانی های تکراری و ...) نوشته دیوید ای. کلارک و ترجمه فاطمه قدیری لشکاجانی را بررسی خواهیم کرد. حمید مولایی ویراستار مهمان برنامه است و در این باره صحبت می‌کند.

برنامه عشق کتاب برای دوستداران کتاب روانه آنتن رادیو سلامت می شود و با هدف معرفی کتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلم با هدف ترویج کتابخوانی پخش می‌شود.

آیتم کتاب امروز به معرفی کتاب های حوزه روانشناسی اختصاص دارد. همچنین آیتم کتاب تازه هم در قالب گفت و گو با مروجان کتابخوانی و کتابخوان ها پخش می‌شود.
سارا شریفی تهیه کننده و دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.

در معرفی کتاب آمده است: اگر از اضطراب و افسردگی رنج می‌برید، احتمالاً افکاری ناخواسته، پریشان‌کننده و تکراری را تجربه می‌کنید که اغلب ریشه در خشم، احساس گناه، شرمساری، نگرانی، احساس حقارت، کینه یا حسرت دارند. و هرچه بیشتر سعی می‌کنید این افکار را کنترل کنید به نظر می‌رسد بیشتر از کنترل‌تان خارج می‌شوند. بنابراین چگونه می‌توانید از این «تلۀ ذهنی» خودشکن رهایی یافته و آرامش دیرپایی را تجربه کنید؟ کتاب‌کار افکار منفی برنامه گام‌به‌گامی را ارائه می‌دهد که کمک‌تان می‌کند به شکل مؤثری الگوهای تفکر منفی خود را هدف قرار دهید و با آن‌ها کنار بیایید. این کتابِ راهنمای کاربردی بر اساس راهکارهای مؤثر درمان شناختی- رفتاری، رویکردی فراتشخیصی را برای مدیریت افکاری که منجر به پریشانی هیجانی‌تان می‌شوند و سلامت روانی‌تان را تهدید می‌کنند، مطرح می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار