کسب مقام اول توسط کاشان در مسابقات مناظرات دانش‌آموزی

اصفهان (پانا) - دختران و پسران دانش‌آموز در کاشان در مرحله استانی با رقبای خود در شهرستان‌های مختلف به مناظره پرداختند که در نهایت هر دو گروه دانش‌آموزان کاشان به رتبه اول این مسابقات دست یافتند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول توسط کاشان در مسابقات مناظرات دانش‌آموزی

محمدرضا مقدسی نیا، پیشکسوت و کارشناس سازمان دانش آموزی در گفت وگو با پانا گفت: «مسابقات مناظره دانش آموزی برای دومین سال توسط سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شد.»

وی افزود: «شهرستان کاشان از همان اول به صورت جدی پیگیر این مسابقات بود. در مرحله اول بخشنامه ای به مدارس متوسطه اول ودوم (دخترانه و پسرانه) ارسال شد. مدارس متقاضی، افرادی را به سازمان شهرستان کاشان معرفی کردند، در سازمان دانش آموزی تیم 4 نفره داوری تشکیل شد.»

مقدسی نیا ادامه داد: «موضوع های متنوعی به دانش آموزان داده شد و از آنها خواسته شد در رابطه با این موضوع 5 دقیقه صحبت کنند. در مرحله بعد افراد برتر در تیم های مختلف مناظره قرار گرفتند و مسابقات مناظره در یکی از مدارس برگزار شد. در پایان تیم چهار نفره (از هر دو جنسیت) انتخاب و به استان معرفی شدند. در مرحله استانی با رقبای خود در شهرستان های مختلف به مناظره پرداختند که در نهایت هر دو گروه دانش آموزان کاشان به رتبه اول این مسابقات دست یافتند.»

خبرنگاز: زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار