فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان خبر داد:

تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان اتحادیه آرایشگران زنانه

بهارستان(پانا) - به دنبال برگزاری فستیوال فشن شو عروس در شهرستان بهارستان و حاشیه‌های ایجاد شده کلیه‌ عوامل برگزاری این مراسم به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان اتحادیه آرایشگران زنانه

محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: طی چند روز گذشته از سوی اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان مراسم فستیوال عروس برگزار شد که حاشیه‌های زیادی در سطح کشوری ایجاد شد و بر حسب دستور مقام محترم قضایی نیروی‌انتظامی با متخلفین برخورد شد.

علیزاده گفت: با توجه به رسانه‌ای شدن این مراسم و منتشر شدن آن در فضای مجازی و با وجود این که این مراسم داری مجوز رسمی بوده، رئیس اتحادیه‌ آرایشگران زنانه و دو مدیر تالار در بهارستان احضار و پرونده قضایی برای متخلفین ایجاد شد و به روسای ادارات صمت و اصناف تذکرات لازم داده شد.

فرمانده انتظامی بهارستان ادامه داد: به دلیل عدم نظارت کافی بر این مراسم و به حاشیه بردن آن،نیروی انتظامی بر حسب وظیفه با هماهنگی قضایی با متخلفین برخورد و هردو تالار تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

علیزاده با اشاره به دستگیری و کشفیات پلیس گفت: در دو ماه‌ گذشته سال جاری 9 درصد کاهش سرقت و1828 مورد از این اموال سرقتی کشف و 817 سارق و 4 باند در این خصوص دستگیر شدند.

او گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی بهارستان و راه‌اندازی شعبه ی ویژه‌ی موبایل قاپی، 15 درصد نسبت به سال گذشته کاهش و کشفیات موبایل 35 درصد افزایش داشته که 52 نفر موبایل قاپ در دو ماه‌ی سال جاری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بهارستان ادامه داد: در طرح امنیت ملحه محور و مقابله با حاملین سلاح سرد 43 نفر از اراذل منطقه دستگیر شدند و 45 قهوه‌خانه غیرمجاز پلمپ شد.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار