مدیر آموزش و پرورش ملارد:

فعالیت در حوزه پرورشی نیازمند تلاش جهادگرانه است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در جمع همکاران حوزه پرورشی، سلامت و پیشگیری گفت فعالیت در حوزه تربیتی محدود به ساعت کاری نیست و به تلاش جهادگرانه نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت در حوزه پرورشی نیازمند تلاش جهادگرانه است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، در جمع همکاران منتخب حوزه سلامت، پیشگیری و سازمان دانش‌آموزی، طی مراسمی از رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی‌ پرتلاش و جهادگر این منطقه، به پاس زحمات خلاقانه و صادقانه تقدیر کرده و گفت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه کنونی، توجه ویژه به امر پرورش و تربیت بسیار ضروری است و فعالیت جهادگرانه را می‌طلبد.

وی ادامه داد: در دوران کرونا اهمیت حفظ مسائل بهداشتی و سلامتی بیشتر از گذشته مشخص شد و تلاش مراقبین سلامت در این دوران ستودنی بود.

رضایی‌فر افزود: متاسفانه آسیب‌های اجتماعی در جامعه وجود دارد، اما با بکارگیری برنامه‌های موجود در حوزه پیشگیری و همکاری نهادها، مشاورین مدارس، مدیران و اولیاء می‌شود به پیشگیری و کاهش آن کمک کرد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: با حضوری شدن مدارس، برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع با حضور گروه‌های تشکیلات دانش‌آموزی و پیشتازان، رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته و این عاملی مهم در ترغیب دانش‌‌آموزان به فعالیت‌های مثبت و سازنده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار