برگزاری جشنواره نشاط، با هدف تقویت روحیه نشاط ‌و شادابی در بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در البرز

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش البرز از برگزاری جشنواره ورزشی نشاط یک‌روز بازی در کنار خانواده با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره نشاط، با هدف تقویت روحیه نشاط ‌و شادابی در بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در البرز

این برنامه مفرح با حضور آرش یگانی شهردار کرج، علیرضا رحیمی، عضو شورای شهر کرج، خیرین نیک اندیش محمد یگانی و انوش نوروزی، همکاران اداره استثنایی، اولیاء و دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدرسه استثنایی دکتر اسپرورین واقع در ناحیه 3 کرج اجرا شد.

عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز افزود: این جشنواره با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان، آشنایی اولیای دانش آموزان با نیازهای ویژه با اهداف تربیت بدنی، توسعه، تحکیم و تعمیق ارتباطات خانوادگی به همت خیرین نیک اندیش و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و مدیریت مدرسه اسپرورین برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: در ادامه برنامه، مسابقات ورزشی بین دانش آموزان و خانواده های آنها برگزار شد که به دانش آموزان منتخب مقام اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش اضافه کرد: در پایان جشنواره غذا بین همکاران و دانش آموزان انجام شد و همچنین از دانش آموزان و مربیان که حائز رتبه در مسابقات ورزشی در سطح کشور بودند تجلیل شد و خیرین به کلیه دانش آموزان مدرسه اسپرورین به رسم یادبود هدایای نقدی تقدیم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار