قالیباف:

معوقات یارانه ‌اردیبهشت‌ به جاماندگان پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت ۹ دهک شامل یارانه معیشتی می‌شود و پیش‌بینی‌های لازم برای آن انجام شده است، همه افراد واجد شرایط که در مرحله اول یارانه شامل حال آن‌ها نشده، بدانند این کار به سرعت اصلاح خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معوقات یارانه ‌اردیبهشت‌ به جاماندگان پرداخت می‌شود

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر اینکه اگر بر اساس اعتماد به مردم، همه افراد را مشمول یارانه معیشتی می‌کردیم ماهیانه تنها دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به میزان پرداختی دولت اضافه می‌شد و در این صورت همه مردم از یارانه برخوردار می‌شدند، گفت: نمایندگان توجه داشته باشند و مردم نیز مطمئن باشند همان طور که دولت پیشتر اعلام کرد ۹ دهک شامل یارانه معیشتی می‌شود و پیش‌بینی‌های لازم برای آن انجام شده است، اعلام می‌کنیم همه افراد واجد شرایط که در مرحله اول یارانه شامل حال آن‌ها نشده، بدانند این کار به سرعت اصلاح خواهد شد.

رئیس مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته سران قوا و در ادامه جلسه مشترک با رئیس‌جمهوری گفت: شب گذشته به طور مفصل در جلسه با سران قوا و سپس با قرارگاه مسئول اجرای این طرح تا ساعات پایانی شب به میزبانی مجلس گفت‌وگو داشتیم. تنها یک دهک شامل دریافت یارانه نخواهند شد. تنها در سقف پرداخت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تفاوت وجود دارد و مردم مطمئن باشند به سرعت کار انجام خواهد شد و معوقات اردیبهشت ماه هر زمان قطعی شد، پرداخت می‌شود و هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار