آیا پرسپولیس «هنانوف» را می فروشد

تهران (پانا) - خبرهای رسیده حکایت ازآن دارد که یک تیم صنعتی خواهان خرید وحدت هنانوف مدافع تاجیک پرسپولیس شده است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آیا پرسپولیس «هنانوف» را می فروشد

تقریبا اواسط فصل بود که پرسپولیس دو بازیکن تاجیکستانی باشگاه استقلال را خرید. این دو بازیکن جوان و تاجیک تابستان سال گذشته به پرسپولیس آمدند.بعد از چند ماه تمرین این دو بازیکن بالاخره موفق شدند در نیم فصل دوم مجوز بازی برای پرسپولیس را دریافت کنند. با این حال از همان ابتدای حضور این دو بازیکن انتقاداتی به یحیی گل محمدی وارد شد و بعضی‌ها از همان اول معتقد بودند این بازیکنان کیفیت لازم را ندارند.

با این حال تاجیکی‌های پرسپولیس شروع بدی در این تیم نداشتند. به خصوص هنانوف که در بازی‌های ابتدایی که برای پرسپولیس به میدان رفت، موفق شد عملکرد خوبی از خودش نشان دهد و همه را نسبت به آینده امیدوار کرد. بعد از گذشت چند وقت و به خصوص در هفته‌های اخیر، وحدت هم دچار افت شد و از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شد.

صفروف هم که به مراتب کمتر از هموطن خود فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا کرد، در چند بازی گذشته حتی در لیست این تیم هم حضور نداشت تا مشخص شود گل محمدی اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد.

جالب آن که برای دیدار حساس مقابل سپاهان هم صفروف جایی در فهرست پرسپولیس نداشته و در این دیدار هم فرصت بازی پیدا نکرد. گفته می‌شود به احتمال فراوان صفروف در پایان فصل در لیست مازاد پرسپولیس قرار خواهد گرفت و گل محمدی این بازیکن را برای سال بعد نمی‌خواهد. در طرف مقابل هنانوف با وجود نیمکت نشینی‌های اخیرش، وضعیت بهتری دارد و ممکن است فرصت حضور در پرسپولیس را برای فصل آینده هم داشته باشد اما...

وحدت هنانوف توانسته است توجه یک تیم پولدار و صنعتی را به خود جلب کند. این مدافع ملی‌پوش تاجیکستانی خودش دوست دارد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد اما یحیی گل محمدی بعید است از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

دو اشتباه مرگبار وحدت هنانوف در دیدار تلخ حذفی برابر آلومینیوم اراک باعث شد این بازیکن از چشم یحیی گل محمدی بیفتد و پس از آن او به یک نیمکت نشین دائمی در پرسپولیس تبدیل شد.

گفته می‌شود وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیک پرسپولیس بسیار ارزان قیمت هستند. از قرار معلوم این دو بازیکن تاجیک روی هم رفته مبلغی حدود ۱۰۰ هزار دلار خرج روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته اند که مبلغ بسیار کمی برای بازیکن خارجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار