برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه یک

تهران (پانا) - همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه یک با حضور رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس، فرماندار شمیرانات، سرپرست آموزش و پرورش، معاونین، کارشناس مسئولان، کارشناسان، مدیران و معلمان نمونه دهکده نشاط برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه یک
بزرگداشت سنت‌ها، پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است و تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است. درک جایگاه و نقش معلم به عنوان مهم‌ترین رکن تأمین سلامت و تعالی آحاد جامعه و عامل تعیین‌ کننده در مسیر رشد و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست. تکریم و بزرگداشت مقام معلم و نهادینه کردن فرهنگ تکریم در جامعه به زمان خاصی محدود نیست، ولی طبق سنت همه ساله بیشترین تجلیل از معلمان در هفته معلم انجام می شود.
آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی، منطقه ای با حضور حمیدرضا حاج بابایی؛ رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس، مجتبی ذاکریان؛ فرماندار شمیرانات، محمدرضا رسولی؛ سرپرست آموزش و پرورش، معاونین و کارشناس مسئولان و کارشناسان و معلمین نمونه منطقه یک در سالن دهکده نشاط برگزار شد.
افسانه جهانی مراقب سلامت آموزشگاه های (نرگس _ ابوطالب _پروین اعتصامی) رتبه اول استانی سال 1401مراقب سلامت و منصوره انصاری مراقب سلامت (شریف شریفی- گلهای انقلاب یک - شهید کیایی) رتبه اول منطقه ای مراقب سلامت را کسب کردند.
سیما سرخابی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضمن تبریک به همکاران تلاشگر گفت: پیروزی، پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد. موفقیت و پیروزی ثمره تلاش هدفمندی و علم وتخصص است. با آرزوی موفقیت برای تمام معلمان سرزمین اسلامی مان و به ثمر نشستن تلاش ها که تربیت نسل سالم، آگاه و آینده ساز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار