مدیر اّموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

تغییر نگرش والدین نسبت به رشته‌های فنی از ضروریات است

شهرری(پانا) - مدیر اّموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در جلسه مدیران مدارس فنی حرفه‌ای و کاردانش گفت تغییر نگرش والدین نسبت به رشته‌های فنی از ضروریات است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تغییر نگرش والدین نسبت به رشته‌های فنی از ضروریات است

یعقوب ایمانی، مدیر اّموزش و پرورش ناحیه دو شهرری ضمن خیر مقدم و تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه، با اشاره به این که مدیران در بدنه آموزش و پرورش جریان ساز هستند و یکی از مولفه‌های مهم و اساسی در فرآیند آموزش به شمار می روند، اظهار کرد: مدیران با بهره گیری از رویکرد مدیریت اقتضایی در مدارس می توانند مشکلات و موانع را رفع کنند و تغییر رویکردهای مدیریتی در مدارس و بهبود کیفیت آموزشی و استانداردهای مهارتی باید در اولویت مدیران مدارس باشد.

ایمانی تغییر نگرش والدین نسبت به رشته‌های فنی را از ضروریات عنوان کرد و گفت: توسعه مجموعه‌های آموزشی با وجود کمبودها و موانع با دستان مدیران توانمند و خلاق امکان پذیر است. همچنین به روزرسانی دانش علمی و مهارتی دبیران با توجه به تغییرات محتوای کتب درسی، تجهیز مدارس و بهبود فضای فیزیکی از دغدغه‌های اصلی حوزه فنی و حرفه‌ای است.

شایان ذکر است در پایان جلسه از همه مدیران مدارس تجلیل به عمل آمد و هریک به بیان مشکلات، موانع و دغدغه‌های حوزه آموزشی و فنی پرداختند.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار