وزیر بهداشت: کمبودهای بیمارستان نوساز عجب‌شیر به زودی رفع می‌شود

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) عجب‌شیر، نسبت به رفع کمبودهای بخش بهداشت و درمان این شهرستان قول مساعد داد و دستورهایی نیز در این مورد صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر بهداشت: کمبودهای بیمارستان نوساز عجب‌شیر به زودی رفع می‌شود

بهرام عین‌اللهی روز پنجشنبه و در حاشیه این بازدید اعلام کرد: دستگاه «سی تی اسکن» این بیمارستان نصب شده و به زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین با حضور در اورژانس این بیمارستان با تعدادی از بیماران بستری در این بخش دیدار کرد و مراحل مختلف درمانی از جمله ویزیت، تجویز و عرضه دارو و و غیره را مورد ارزیابی قرار داد.

جعفر قادری، فرماندار عجب‌شیر نیز در این دیدار تامین تجهیزات مورد نیاز اصلی در این بیمارستان را خواستار شد و افزود: این بیمارستان نوساز با کمبودهایی چون دستگاه‌های «لاپاراسکوپی»، «اکو کاردیوگرافی» و «سونوگرافی» و همچنین آمبولانس مواجه است.

بیمارستان امام خمینی (ره) عجب‌شیر با هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا و ۸۶ تختخواب شامل بخش‌های اورژانس، داخلی، جراحی، زنان و زایمان، بلوک زایمانی، اتاق‌های عمل بخش‌های ویژه «آی سی یو»، «سی سی یو»، «ان آی سی یو»، نوزادان، همودیالیز و همچنین بخش‌های تشخیصی آزمایشگاه و تصویربرداری است که ظرفیت توسعه به ۱۲۰ تخت را دارا میباشد.

بر اساس اعلام مسئولان ذیربط برای احداث این بیمارستان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در آخرین روز از دومین نشست ۲ روزه معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در تبریز شرکت و سخنرانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار