کارشناس سلامت آموزش و پرورش مارگون؛

دانش‌آموزان حامل پیام سلامت و مسئول اجرای آن در محیط اجتماع و مدرسه هستند

یاسوج (پانا) - کارشناس سلامت اداره آموزش وپرورش شهرستان مارگون در برنامه ای به مناسبت هفته سلامت عنوان کرد هر دانش‌آموز حامل پیام سلامت و مسئول اجرای آن در محیط اجتماع و مدرسه است .

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان حامل پیام سلامت و مسئول اجرای آن در محیط اجتماع و مدرسه هستند

مهدی بهشتی روی ضمن تبریک و گرمیداشت هفته سلامت اظهار کرد: در هفته سلامت اقدامات متنوع و متعددی در مدارس انجام می دهیم تا ضمن بزرگداشت چنین روزی به اهداف سلامت در حوزه های مختلف دست یابند و اطلاع رسانی های لازم در رابطه به سلامت فردی صورت می گیرد.

وی افزود: هفته سلامت یک فرصت آموزشی بسیار خوب به شمار می رود چه بسا می توان آن را به عنوان یک شروعی برای تغییر سبک زندگی، ترک عادت های ناسالم و رشد بهداشت فردی و عمومی در نظر گرفت.

بهشتی روی گفت: مدرسه مهمترین نهاد سازمان یافته رسمی است که باید با فراهم کردن محیطی سالم وبهداشتی به جسم و روان کودکان جامعه امکان شکوفایی بدهد.

کارشناس سلامت آموزش و پرورش مارگون ادامه داد: مدارس شهرستان مارگون پیشتاز در اجرای قوانین بهداشت و سلامت از آغاز سال تحصیلی تا الان بوده اند.

وی گفت: هر دانش آموز حامل پیام سلامت و مسئول اجرای آن در محیط اجتماع و مدرسه است.

بهشتی روی افزود: تجلیل از سفیران سلامت که نقش مهمی در خودمراقبتی و ارتقا سلامت دارند و مربیان بهداشت در مدارس یکی از برنامه های اصلی جهت انگیزه سازی و جذب سایر دانش آموزان به برنامه های بهداشت و سلامت است .
وی خاطر نشان کرد: برنامه هایی با موضوع هفته سلامت و بهداشت با عنوان متعدد در سراسر مدارس شهرستان در حال برگزاری است.
در پایان این مراسم میهمانان و دانش آموزان از نمایشگاه سلامتی که برگزار شده بود دیدن کردند.

خبرنگار دانش آموز؛ مریم انصاری راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار