اعلام دستور جلسه مجمع فدراسیون فوتبال

تهران (پانا) - مجمع سرنوشت‌ساز فدراسیون فوتبال در شرایطی دهم خردادماه برگزار می‌شود که از مهم‌ترین بخش‌های این نشست می‌توان به رای‌گیری در مورد عزل عزیزی‌خادم و چهار عضو هیات رییسه این فدراسیون اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام دستور جلسه مجمع فدراسیون فوتبال

به گزارش ایرنا، پس از کش و قوص‌های فراوان دهم خردادماه قرار است مجمع فدراسیون فوتبال برگزار شود. مجمعی که بدون شک با حاشیه‌های بسیاری همراه است و باید منتظر اخبار و اتفاقات مختلفی در آن باشیم.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مجمع به بحث برکناری یا رای مجدد به شهاب‌الدین عزیزی خادم باز می‌گردد، رئیس فدراسیون فوتبال که به صورت موقت عزل شده و تکلیف او در مجمع دهم خردادماه مشخص می‌شود. از سویی دیگر قرار است در این مجمع در خصوص برخی دیگر از ارکان فدراسیون فوتبال هم تصمیم‌گیری شود. برخی از اعضای مجمع با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواستار عزل ۴ عضو هیات رئیسه شده‌اند که این مساله هم قرار است در این مجمع به بحث گذاشته شود.

گفته می‌شود احسان اصولی، مهرداد سراجی، طهمورث حیدری و احمدرضا براتی، چهار عضوی هستند که برخی از اعضای مجمع خواستار برکناری آنها شده‌اند و با این حساب روز دهم خردادماه را باید روزی خاص برای فوتبال ایران دانست.

از دیگر برنامه‌های مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشابه مجامع دیگر است، بررسی اسناد مالی و مسایلی از این دست اما نکته مهم این همانطور که گفته شد به بحث بودن یا نبودن شهاب‌الدین عزیزی خادم و ۴ عضو هیات رئیسه باز می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار