المپیک ناشنوایان برزیل؛

سرمربی تیم کشتی فرنگی: نتایج بیش از انتظارات بود

تهران (پانا) - سرمربی تیم کشتی ناشنوایان ایران گفت پنج فینالیست و شانس پنج طلا داریم و عملکرد برخی کشتی‌گیران بسیار بالاتر از سطح انتظار ما بود.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم کشتی فرنگی: نتایج بیش از انتظارات بود

به گزارش فدراسیون ورزش های ناشنوایان ؛ علی اشکانی پیش از برگزاری فینال کشتی فرنگی افزود: روز گذشته پنج کشتی گیر به مرحله فینال راه یافتند و ۳ نفر در شانس مجدد امید به کسب برنز دارند، و من امیدوارم این نتایج منجر به حمایت و توجه بیشتر مسئولان ورزش و فدراسیون به ورزش ناشنوایان به ورزشکاران این قشر مظلوم شود.

وی در خصوص روند آماده سازی تیم کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: آماده سازی ورزشکاران یک پروسه چند جانبه است و آمادگی روانی ورزشکاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اشکانی گفت: ما ۸ مرحله اردو برای آماده سازی تیم طراحی کردیم که متاسفانه در چند مرحله نخست به دلیل نامناسب بودن سالن تمرین و نداشتن خوابگاه اردوها از سطح کیفی کافی برخوردار نبود اما خوشبختانه اردو به اردو شرایط بهتر شد و کشتی گیران به سطح ایده آل نزدیک شدند.

اشکانی اظهارداشت: فرنگی کاران خوب کشتی گرفتند و امروز منتظر نتیجه کار آنان در فینال هستیم .

وی اضافه کرد تا ساعاتی دیگر فینال آغاز می شود و خوب است مسئولین کاری برای ارتقای انگیزه کشتی گیران بکنند . بیشتر ورزشکاران ناشنوا از طبقات محروم جامعه هستند و حمایت از آنان سطح انگیزه و امید را در آنان افزایش می دهد.

بیست و چهارمین دوره المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان برزیل از ۱۱ اردیبهشت در شهر کاسیاس دو سول برزیل آغاز شده و ایران با ۷۵ وررشکار زن و مرد در این دوره شرکت کرده است‌.

کاروان ایران تا امروز ۲۵ مدال شامل ۸ طلا، ۷ نقره و ۱۰ برنز کسب کرده و امروز با توجه به پنج فینالیست و ۳ شانس مجدد ، فرصت کسب ۸ مدال از کشتی فرنگی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار