نماینده مجلس دانش‌‌آموزی پسران استان کهگیلویه و بویراحمد:

سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز رشد دانش‌آموزان در کنار تحصیل است

یاسوج (پانا) - نماینده دانش‌آموزان پسر استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش‌آموزی عنوان کرد که سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز رشد دانش‌آموزان در کنار تحصیل است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز رشد دانش‌آموزان در کنار تحصیل است

ایلیا حسینی در گفت و گو با پانا ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی اظهار کرد: مهم ترین هدف از تاسیس سازمان دانش آموزی اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش آموزان، و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه آنها در زمینه های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری به دانش آموزان است تا آنها را به عنوان دانش آموز یک کشور اسلامی و نوین پرورش دهد.

وی افزود: سازمان دانش آموزی بهترین زمینه را برای رشد دانش آموزان در کنار تحصیل فراهم کرده است زیرا زمانی که حرف از پرورش دانش آموزان در تشکل هایی به غیر از آموزش و پرورش می شود چه جایی بهتر از سازمان دانش آموزی که با اتصال به آموزش و پرورش می تواند بسیار آسان دانش آموزان را در مسیر مشخص شده و رو به پیشرفت سوق داد.

حسینی با تاکید بر فعالیت های مجلس پسران در سازمان دانش آموزی، بیان کرد: فعالیت سازمان دانش آموزی بر مبنای حضور دانش آموزان است و مجلس دانش آموزی هم به عنوان بخشی از این سازمان است و نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، سخنگوی دانش آموزان هستند و باید بتوانند حرف های دانش آموزان را هر چه بهتر به مسئولان انتقال دهند.

حسینی گفت: ما در بخشی از برنامه های خود قصد داریم تا با مصاحبه ها، نظرسنجی ها و پرسش و پاسخ هایی با دانش آموزان که طی تقسیم بندی هایی، در تمام استان انجام خواهد شد و نظرات و انتقادات و پیشنهادات مستقیم خود دانش آموزان را مورد بررسی و پیگیری قرار دهیم تا سخنان ما از دل حرف های دانش آموزان باشد.

دانش آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار