بهنام رازقی، معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی فارس شد

شیراز (پانا) - در مراسمی با حضور کارکنان سازمان دانش‌آموزی فارس، بهنام رازقی به عنوان سرپرست معاونت تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان فارس معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بهنام رازقی، معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی فارس شد

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در این مراسم با اشاره به آیه 46 سوره سبا «أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ» گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند «اگر کاری می خواهید برای خدا انجام دهید به صورت تشکیلاتی ابتدا و بعد به صورت فردی برآورد و در دستور کار قرار دهید.»

مرتضی کریمی ادامه داد: بی‌شک نقش تشکیلات و کار جمعی تاثیر بسیار مهم و ارزشمندی در پیشبرد امور و رسیدن به اهداف متعالی دارد، اهداف متعالی که ما در مجموعه سازمان‌های دانش‌آموزی و فضیلت‌هایی که داریم همه به دنبال درونی کردن گفتمان ارزشی در دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز است.

وی افزود: آنچه امروز ما از مجموعه تشکیلات به عنوان بال توانمند سازمان دانش‌آموزی انتظار داریم حرکت همه جانبه و گسترده با نگاه ریزبینانه در راستای ارتقای توانایی‌های دانش‌آموزان در ابعاد مختلف است، یکی از ماموریت‌های معاونت تشکیلات در سازمان در ابتدا جذب دانش‌آموزان به تشکیلات پیشتازان و در ادامه تثبیت و رشد معطوف به هدف دانش‌آموزان در این مسیر خواهد بود.

وی، حرکت به سمت دانش‌آموز محوری را اصل اساسی در سازمان دانش‌آموزی برشمرد و افزود: باید برای این مسئله برنامه‌ریزی صحیح و کاربردی انجام شود تا انشاالله در مسیر دانش‌آموز محوری و برنامه‌ریزی برای ارتقای همه جانبه دانش‌آموزان خود دانش‌آموزان دخیل باشند که در این زمینه باید از تمام ظرفیت مجلس دانش‌آموزی و دانش‌آموز-خبرنگاران خبرگزاری پانا و مجمع دانش‌آموزان استفاده شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، تلاش برای تکریم مربیان پیشتاز به عنوان عناصر ارزشمند مجموعه سازمان که در مسیر اعتلای ارزش‌های سازمان دانش‌آموزی تلاش می‌کنند را از دیگر برنامه‌های مهم معاونت فعالیت‌‌های دانش‌آموزی برشمرد و خواستار توجه بیشتر به مربیان شد.

بهنام رازقی دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی تربیتی است که دارای تالیفات و پژوهش‌های بسیار در حوزه تخصصی کودک و نوجوان است‌‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار