نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد؛

حقوق کارمندان شهرداری تهران ترمیم می‌شود

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران گفت دیروز خبر خوبی در رابطه با ترمیم حقوق کارمندان شهرداری شنیده است که از متولیان امر قدردانی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حقوق کارمندان شهرداری تهران ترمیم  می‌شود

پرویز سروری در ابتدای شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: هفته سلامت را به همه مردم ایران به ویژه کادر ایثارگر درمان و سلامت تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: جامعه سلامت ایران امتحان بزرگی را پس دادند و با ایثارگری، از خودگذشتگی و قرار گرفتن در بلا و سختی و مشکلات سلامت را به جامعه ما هدیه کردند. یاد و خاطره شهدای سلامت در تاریخ ایران هک شد و همیشه با ملت ایران خواهد بود. یاد خدمات و ایثارگری‌های آنها را پاس می‌داریم و برای جامعه سلامت ایران آرزوی توفیق بیشتر داریم.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به ترمیم حقوق کارمندان شهرداری تهران گفت: دیروز خبر خوبی را در رابطه با ترمیم حقوق کارمندان شهرداری شنیدیم. از متولیان امر قدردانی و تشکر می‌کنیم و این اقدامات را لازم و ضروری می‌دانیم که شهرداری باید در جهت حمایت از پرسنل زحمت کش خود انجام دهد.

وی گفت: امیدواریم این حمایت‌ها استمرار داشته باشد و خبرهای خوشی از این دست را که از یک تا سه میلیون تومان به حقوق کارمندان ثابت شهرداری افزوده می‌شود، بشنویم. این را خبر خوشی می‌دانیم که کافی نیست و دوستان شهرداری در تلاش باشند که از این اقدامات در جهت تقویت بنیه اقتصادی پرسنل زحمت کش شهرداری داشته باشیم.

سروری همچنین به اقدام دولت درخصوص پرداخت نقدی یارانه جدید اشاره کرد و گفت: دولت یک جراحی بزرگ اقتصادی را انجام می‌دهد و طبیعی است که بار سنگینی برای مردم ایران به ویژه قشر زحمتکش ایجاد شود. باید از این اقدام قدردانی کنند اما دولت باید سیستم اطلاع رسانی خود را تقویت کند.

سروری ادامه داد: اقدام مهمی که رئیس‌جمهوری دیروز انجام دادند و دغدغه‌های بسیاری را رفع کردند و اقدامات دولت برای ترمیم آنچه که با این سیاست‌ها صورت می‌گیرد بسیار موثر بود. البته تاکید باید بر این باشد که پرداخت‌های نقدی به کالابرگ تبدیل شود. هرچند در این یکی دو ماه الزام آور و ضروری است اما تورم زا است و مشکلات اقتصادی را ایجاد می‌کند. کالابرگ نقطه مقابل پرداخت نقدی است چرا که تولید داخلی را افزایش می‌دهد‌.

وی اضافه کرد: دولت نیز قول داده است که پرداخت‌های نقدی دو ماه خواهد بود و بعد از آن کالابرگ ارائه خواهد شد. این توصیه را به دولت مردمی داریم که اقداماتی از این دست را با یک پیوست جدی رسانه‌ای انجام دهد تا دغدغه‌های مردم مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار