مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس:

معلم عنصر بی‌بدیل و غیر قابل جایگزین در فرآیند تعلیم و تربیت است

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در آیین تکریم و تجلیل از معلمان نمونه ناحیه یک بندرعباس؛ عنوان کرد معلم عنصر بی‌بدیل و غیر‌قابل جایگزین در فرآیند تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۲۷۷۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معلم عنصر بی‌بدیل و غیر قابل جایگزین در فرآیند تعلیم و تربیت است

مسلم بازیار نسب در این آیین معلمان را عنصر بی بدیل و غیرقابل جایگزین در فرایند تعلیم و تربیت خواند و افزود: همه جوامع باید از مقام معلم تکریم نمایند، منیت معلمی و شایستگی حرفه ای معلم در پرتو قدر دانی جامعه پایدار می ماند.

وی ادامه داد: تحول سازمانی، منوط به تحول عمیق در تمام ابعاد جامعه و ابزارها و تفکر نو و به روز معلم اتقاق می افتد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با اشاره به نقش و جایگاه مهم معلم در جامعه گفت: اگر مغزهای متفکر می خواهیم باید قدردان معلم و جامعه معلمی باشیم.

بازیار نسب در بخش دیگری از سخنانش به نقش جهاد تبیین در تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: نقش جهاد تبیین در تعلیم و تربیت این است که با احصا عقب ماندگی های علمی آموزشی و اقتصادی سازوکارهایی برای ایجاد مهارتها در دانش آموزان و آماده کردن آنان برای مقابله با مسائل مبتلا به جامعه و آسیب های نوپدید کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: در جهاد تبیین بایستی با نگاه عدالت آموزشی در نهاد تعلیم و تربیت نسخه بکر سند تحول را در بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار