به مناسبت هفته بسیج سازندگی؛

آغاز رزمایش ملی جهادگران فاطمی با حضور ۳۴ گروه جهادی در بهاباد

بهاباد (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد گفت رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در قالب ۳۴ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی و با حضور سازماندهی شده ۳۴۰ جهادگر بسیجی همزمان با سراسر کشور در بهاباد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رزمایش ملی جهادگران فاطمی با حضور ۳۴ گروه جهادی در بهاباد

سرهنگ سعید دهقان عصر شنبه در حاشیه برگزاری این رزمایش و در گفت وگو با خبرنگار پانا در بهاباد، با اشاره به نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت اظهار داشت: گروه‌های جهادی امروز در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار مؤثر و بزرگی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه همیشهگروه‌های جهادی در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی حضور پررنگ و مؤثر دارند، افزود: گروه‌های جهادی اقدامات خود را به‌ موقع و باکیفیت مطلوب انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهابادگفت: بسیج سازندگی به عنوان نیروی سازماندهی شده و در قالب گروه های جهادی، آمادگی انجام خدمات رسانی و رفع محرومیت در سطح شهرستان را دارد.

دهقان همچنین به تشریح فعالیت های بسیج سازندگی از بدو تاسیس تا کنون پرداخت و گفت: بسیج سازندگی چه در ایام جنگ و چه پس از آن جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان‌های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

وی افزود: امروز شجره بسیج جهادی بارور شده و در همه عرصه ها نقش ایفا می کند و این فعالیت های ارزنده همه دسیسه ها و برنامه ریزی های دشمنان را برملا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد عنوان کرد: کمک به نیازمندان و محرومان و تلاش برای محرومیت زدایی از مهمترین وظیفه گروه های جهادی است که نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسولان هستند.

امام جمعه بهاباد نیز در آغاز این رزمایش با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف افزود: بسیج سازندگی در کشور یک مسئله اساسی و حیاتی است که بعد از سال‌ها تلاش و اقدامات گسترده در کشور، امروز شاهد شکوفایی آن نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای کشور نیز هستیم.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی بیان داشت: روحیه بسیجی و جهادی در کشور سبب شد تا با رفع گرفتاری‌های مردم، کشور به یک مصونیت و امنیت مطلق دست یابد و امروز مشاهده می‌کنیم که در جای جای کشور در پیشرفت، عمران و آبادانی همواره پای بسیج در میان است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه حضور در بسیج سازندگی کاری بزرگ و اوج تعالی به شمار می رود، اظهارداشت: حضور در بسیج سازندگی کاری آسمانی و عرشی و بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد ادامه داد: جهادگری که فعالیت بسیجی انجام می دهد باید با نیت خالص و در راه خدا و کمک به مردم گام بردارد و در این مسیر اخلاص داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز منشاء خیر و برکت در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می شوند و همواره در کنار مردم از خدمت دست بر نمی دارند.

امام جمعه بهاباد افزود: امروز گروه های جهادی بسیج در حال خدمات عام المنفعه به محرومان و نیازمندان هستند که این یک نعمت برای محرومان است.

ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه نقاط محروم و افراد نیازمند برای برخی مردم ناشناخته است، تصریح کرد: خدمت جهادگران آثار بسیاری در جامعه دارد از این نظر جهادگران بسترهای کار خیر را برای رسیدگی به همه نیازمندان در جامعه فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم نیازمند از ویژگی فعالیت گروه‌های جهادی است که نزد پروردگار از جایگاه و منزلت بسیار ارزشمندی برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد نیز این رزمایش گفت: در اجرای این رزمایش تعداد ۹۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان که جمعا به مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان است بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و افرادیکه تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نباشند، توسط گروههای جهادی بهاباد توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار