مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در تجلیل از معلمین نمونه:

آموزش و‌پرورش پیشگام توسعه کشور در تمام حوزه‌ها است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و‌پرورش خراسان‌شمالی در مراسم تجلیل از معلمین برتر طرح جلوه‌های ویژه معلمی اظهار کرد آموزش و‌ پرورش، پیشگام توسعه کشور در تمام حوزه‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۷۶۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و‌پرورش پیشگام توسعه کشور در تمام حوزه‌ها است

ابوالقاسم اکبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و تبریک هفته معلم و آرزوی توفیق برای همه خادمین نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: آموزش و پرورش پیشگام توسعه کشور در همه حوزه ها، بستر آموزش تربیت نسل آینده و از نهادهای بزرگ و مهم انقلاب در راستای تعلیم و تربیت نسل آینده است و معلمین طلایه داران و سنگربانان تربیت نسل آینده هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه معلمان در سند تحول بنیادین سفیران تحول در آموزش و پرورش هستند، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری «معلمان افسران سپاه تعلیم و تربیت هستند» و این افسران نیاز به یک فرمانده دارند که مدیران مدارس این نقش را بر عهده دارند.

وی افزود: افتخار ما این است که امروز حدود ۲۱۹ آموزشگاه و حدود ۱۸۸ هزار دانش آموز و حدود ۲۰ هزار نوآموز و ۱۳۶۰۰ همکار فرهنگی در سطح استان داریم.

اکبری سند تحول بنیادین را دکترین حرکتی در آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب سیاست های ابلاغی رهبر و نقشه جامع علمی کشور را چراغ هدایت در آموزش و پرورش عنوان کرد و از حمایت های استاندار خراسان شمالی و حضور همیشگی ایشان در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش تشکر کرد.

وی همچنین از جذب خیرین با کمک و حمایت نماینگان استان در مجلس خبر داد.

اکبری کسب ۷ مدال المپیاد دانش آموزی را مایه افتخار استان دانست و گفت: ۳ مدال طلا و ۲ مدال نقره و دو مدال برنز را دانش آموزان خراسان شمالی در سطح کشور کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، با تقدیر از شش معلم نمونه استان افزود: ۱۷ معلم نمونه از یازده استان انتخاب شدند که بهزاد پدیداران از استان خراسان شمالی بعنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های همه معلمان که فرزندانی در طراز اسلامی و انقلاب تربیت می کنند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار