14 دانش آموز برگزیده جشنواره کشوری شعر مهدوی معرفی شدند/عکس

مقم(پانا)- مراسم اختتامیه و تجلیل از دانش آموزان برگزیده نخستین جشنواره کشوری شعر مهدوی امروز در سالن اجتماعات خانه علوم و فنون قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
14 دانش آموز برگزیده جشنواره کشوری شعر مهدوی معرفی شدند/عکس

مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره کشوری دانش آموزی شعر مهدوی با عنوان «به امید دیدار» امروز با حضور مسئولان اداره کل و نواحی آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات خانه علوم و فنون قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و حجت الاسلام فاضل مدیر تبلیغ موسسه خاتم الانبیاء(ص) طی سخنانی، اهداف برگزاری جشنواره مشتمل بر زمینه سازی تحقق آرمان‌های دینی و منویات مقام معظم رهبری در مورد گسترش و تعمیق فرهنگ انتظار و مهدویت، توانمندسازی مربیان و دانش‌آموزان برای زمینه سازی حکومت عدل جهانی با استفاده از ادبیات آیینی کشور و آشنایی و معرفت افزایی نسبت به امام زمان (عج) را مورد تاکید قرار دادند.

جشنواره شعر مهدوی با عنوان «به امید دیدار»، با همکاری اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان قم، مجمع شاعران اهل بیت(ع)، کنگره شعر آفتاب، ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش و پویش نوجوانان فاطمی برگزار شد.

محورها و موضوعات جشنواره فوق، گفت وگوی صمیمانه با حضرت مهدی(عج) از دریچه شعر، غم ناله‌های فراق حضرت و دعا برای سلامتی و فرج ایشان اعلام شده بود که بر اساس ان، بیش از 500 اثر از دانش آموزان متوسطه اول و دوم سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره در اداره کل آموزش و پرورش قم ارسال شد.

بر این اساس، دانش آموز معین جوادزاده از مشهد مقام اول نخستین جشنواره کشوری دانش آموزی شعر مهدوی را از آن خود کرد.

همچنین اسامی و مشخصات سایر دانش آموزان برگزیده به شرح ذیل است:

علی کریمی از هنرستان شهید رجایی قم
علیرضا مقصودی از شهرضا اصفهان
رضا سلوکی از فیروزان نهاوند
امیرعباس ایزدی شهر کرد
حسین حبیبی از شهرری
امیرعباس غفاری از دماوند تهران
میرمحسن موسوی از مراغه
یاسمن صفار از فسا استان فارس
هانیه صمدی از رزن همدان
مریم زارعی از زرقان فارس
کوثر کبیری از بناب آذربایجان شرقی
سیده زهرا هاشمی از شهرکرد
ریحانه امینی از میبد یزد

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار