سرپرست آموزش و پرورش منطقه۵:

مسئله ایمن‌سازی مدارس با همکاری شهرداری‌ها قابل حل است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه5 در دیدار با شهردار منطقه ٢٢ تهران، افزایش تعاملات بین سازمانی را نویدبخش پیشرفت سریع تر پروژه‌های فرهنگی و آموزشی دانست و گفت مسئله ایمن‌سازی مدارس با همکاری شهرداری‌ها قابل حل است.

کد مطلب: ۱۲۷۶۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئله ایمن‌سازی مدارس با همکاری شهرداری‌ها قابل حل است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، محسن مطلبی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه؛ با وحیدرضا محمدی؛ شهردار و معاونین اجتماعی و آموزشی منطقه ٢٢؛ دیدار کرد.

در این دیدار محسن مطلبی تصریح کرد: همکاری بین سازمانی کلید واژه مهمی است که در صورت تحقق، نویدبخش پیشرفت سریع تر پروژه های فرهنگی و آموزشی است و بسیاری از مشکلات منطقه حل خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که آموزش و پرورش و شهرداری بتوانند همکاری خوب و سازنده ای، داشته باشند.

مطلبی افزود: باید نارسایی های منطقه را شناسایی کنیم و همه پای کار بیایند تا مشکلات به حداقل برسد و تلاش می کنیم با بیشتر کردن این تعامل، بتوانیم بخشی از مشکلات فرهنگی و کمبود فضای آموزشی در منطقه 22 را حل کنیم. یکی از مسائل ضروری منطقه، ایمن سازی مدارس است که با همکاری شهرداری ها قابل حل است.

در این دیدار وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 22 تهران؛ انتصاب محسن مطلبی به مدیریت آموزش و پرورش منطقه 5 را تبریک گفت و افزود: مجموعه شهرداری منطقه22، آماده هر گونه همکاری و تعامل با آموزش وپرورش در جهت حل مشکلات خصوصا در بحث کمبود فضای آموزشی و ایمن سازی مدارس منطقه است.

وی گفت: با تعریف یک ساز و کار مشخص، می توانیم با برنامه و بصورت منظم و با سرعت بیشتری به انجام امور حوزه آموزش وپرورش کمک کنیم.

محمدی کار در حوزه آموزش و پرورش را از ضروریات و نیز از افتخارات مسئولین در هر جایگاهی برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار