مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک :

ایجاد مدارس پویا در دوران پسا کرونا از برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش است

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک، ایجاد مدارس پویا در دوران پسا کرونا را از برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد مدارس پویا در دوران پسا کرونا از برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش است

جلسه شورای تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه جهت تجهیز و تاسیس فضاهای ورزشی منطقه کهریزک با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاون پرورشی کارشناس تربیت بدنی برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا افضلی‌نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک ضمن تبریک هفته معلم با تشکر از حضور اعضای شورا، مدیران مدارس و مجموعه‌های ورزشی گفت: ایجاد مدارس پویا در دوران پسا کرونا نیز از برنامه‌های اصلی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش است.

افضلی‌نیا در ادامه عنوان کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل متبوع و اداره آموزش و پرورش منطقه در خصوص تجهیز و تاسیس فضاهای ورزشی درون و برون مدرسه‌ای، اعتبارات لازم جهت احداث یک باب سالن ورزشی درون مدرسه‌ای‌، سه باب زمین چمن مصنوعی، یک باب زمین فوتبال و والیبال ساحلی، یک باب کلاس درس تربیت بدنی و مدرسه پویا، ایمن‌سازی و تعویض کفپوش‌های سه مجموعه ورزشی به منطقه اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری ورزش در سلامت و نشاط دانش‌آموزان، افزود: یک اتفاق خوب رخ داد و آن انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بود که طی روزهای گذشته با مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت داشتیم، اعتبارات لازم جهت تجهیز و احداث فضاهای ورزشی دریافت کردیم. امیدواریم با همت و تلاش مدیران عزیز با اتمام این پروژه‌ها، شاهد افزایش فعالیت بدنی دانش‌آموزان در آینده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار