در جریان بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی؛

اظهار امیدواری وزیر آموزش و پرورش از اجرای آزمون استخدامی برای جذب نیروهای خدماتی و اداری

نوری: جذب معلمان فقط باید از طریق دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی صورت گیرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از یکی از مکان‌های برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه مجتمع نابینایان شهید محبی بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اظهار امیدواری وزیر آموزش و پرورش از اجرای آزمون استخدامی برای جذب نیروهای خدماتی و اداری

یوسف نوری امروز از یکی از مکان‌های برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در مجتمع نابینایان شهید محبی بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این بازدید در گفت و گو با عوامل اجرایی این آزمون در جریان نحوه برگزاری این آزمون قرار گرفت و در گفت و گو با برخی آزمون‌دهنگان از میزان رضایت آن‌ها از نحوه اطلاع‌رسانی، ثبت‌نام و شرکت در آزمون مطلع شد.

یوسف نوری ابراز امیدواری کرد تا در سال‌های آینده این آزمون‌ها برای جذب نیروهای خدماتی و اداری باشد و جذب معلمان فقط از طریق دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی صورت گیرد.

همچنین در پایان این بازدید اولیای شرکت‌کنندگان در آزمون، مشکلاتی که فرزندان با نیازهای ویژه آنان دارند، با وزیر آموزش و پرورش مطرح کردند.

شایان ذکر است، در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ۵۰۰ هزار و ۴۷ نفر شرکت کردند که وزارت آموزش و پرورش مجوز استخدام 34 هزار و 813 نفر را از سازمان اداری و استخدامی کشور جهت تکمیل کادر معلمان و اداری این وزارت خانه خصوصا در دوره ابتدایی دریافت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار